Gå til innhold

til kjærlighetsfrøene.

maria isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det bar med deg?

har ikke sett deg innpå her i det siste...stor klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei Maria isabell !

Takker så mye for omtanken :),joda allt står bra til,og på tirsdagen var vi til ul kontroll,og da så allt bra ut m alle 3.Ingen mistanke om noe galt så langt.Jeg måtte ligge 2 timer på benken,noe bekkenet ikke likte så godt :(,måtte til slutt si " nå får jeg krampe i rumpa og bekken" :),(Gynekologen hadde en student med ,derav så lang tid.Men med så gode svar på alle 3,så er vi veldig glade og gleder oss fremover

Nå må jeg bare ta det m ro,og ruge så leeenge som mulig.Er litt redd for allt for tidl fødsel,men de tar godt vare på meg rundtomkring :).

Jeg er mest innom "tvilling å flerlinger",men titter rett som d er innom her også.

vennlig hilsen

Skrevet

krysser fingrene for deg:) hadde ikke hørt fra deg på lenge,vart bekymret da kan du forstå:)

så fint at d var bra med alle 3:) ka uke i du i nå da?

har en venn som har 3 gutter:) d blir snart 3 år,kjempetravelt men fantastisk koselig:) 2 årsalderen var viss verst:) he he:) men svangerskapet og fødselen gjekk super greit:)...syntes du er kjempe tøff:) selfølgelig e du redd for for tidlig fødsel,men det går nok greit skal du se:) har lest litt og viss eg ikke tar feil utvikkler tvillinger og trillinger lunger tidligere enn ellers og de vokser mindre i størrelse slik at de kan holde seg inne lengst mulig:) men det visste du vel:) tenker på hun som hadde 2 firlingsvangerskap på under 2 år og det gjekk bra:) stor klem fra maria isabell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...