maria isabell Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 går det bar med deg? har ikke sett deg innpå her i det siste...stor klem:)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hei hei Maria isabell ! Takker så mye for omtanken ,joda allt står bra til,og på tirsdagen var vi til ul kontroll,og da så allt bra ut m alle 3.Ingen mistanke om noe galt så langt.Jeg måtte ligge 2 timer på benken,noe bekkenet ikke likte så godt ,måtte til slutt si " nå får jeg krampe i rumpa og bekken" ,(Gynekologen hadde en student med ,derav så lang tid.Men med så gode svar på alle 3,så er vi veldig glade og gleder oss fremover Nå må jeg bare ta det m ro,og ruge så leeenge som mulig.Er litt redd for allt for tidl fødsel,men de tar godt vare på meg rundtomkring . Jeg er mest innom "tvilling å flerlinger",men titter rett som d er innom her også. vennlig hilsen
maria isabell Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 krysser fingrene for deg:) hadde ikke hørt fra deg på lenge,vart bekymret da kan du forstå så fint at d var bra med alle 3:) ka uke i du i nå da? har en venn som har 3 gutter:) d blir snart 3 år,kjempetravelt men fantastisk koselig:) 2 årsalderen var viss verst:) he he:) men svangerskapet og fødselen gjekk super greit:)...syntes du er kjempe tøff:) selfølgelig e du redd for for tidlig fødsel,men det går nok greit skal du se:) har lest litt og viss eg ikke tar feil utvikkler tvillinger og trillinger lunger tidligere enn ellers og de vokser mindre i størrelse slik at de kan holde seg inne lengst mulig:) men det visste du vel:) tenker på hun som hadde 2 firlingsvangerskap på under 2 år og det gjekk bra:) stor klem fra maria isabell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå