Gå til innhold

Plutselig har jeg utrolig mye energi!!! uke 38

Anbefalte innlegg

Åh...jeg har hatt et trasig svangerskap med mye bøll og bekkenløsning.

Har selvfølgelig vert frustrert over alt jeg ikke har kunnet gjøre...

Men idag kom en bølge av energi skyllende inn over meg. Jeg har trosset smertene, vasket vindu +++ Selv om kroppen har sagt nei, har jeg ikke hatt mulighet til å sitte stille.

Gudene vet hvordan huset hadde sett ut hvis jeg var frisk...??

Flere som får sykt med energi på slutten??

Fortsetter under...

haha, som om jeg skulle ha skrevet det selv! Jegh har akkuratt satt meg ned etter å ha vaska hele leiligheten! Prøvde å sette meg ned i ste før jeg hadde tatt unna badet, men det var bare å glemme. Opp igjen og frem med vaskebøtta! hehe.. og nå som jeg er ferdig er jeg ikke en gang sliten! Jeg er 39+3, så forhåpentligvis er det den berømte energibølgen jeg har hørt mange får rett før det skjer! *håpehåpe*

Jeg hadde det akkurat sånn sist. Hadde vært kvalm, dårlig og trøtt hele tiden, men de siste to ukene var jeg i storform!

Vasket leiligheten tre ganger den siste uka. Alt var supersrøkent og klart da jeg dro på sykehuset for å føde. Håper det blir sånn denne gangen også, for jeg har mye jeg må gjøre før han kommer...:)

Kanskje det er et slags innstinkt. Redebygging??

De kaller det faktisk nesting instinct (redebyggingsinstinkt) her i USA, og det står omtalt i graviditetsbøker. Like før fødsel får man ekstra energi, og gyver løs med vaskefilla på skuffer, gulv og tak.. Men de anbefaler ikke å overdrive da det må være litt energi igjen i oss til fødselen. Har dessverre ikke kommet dit selv enda, er 35 uker på vei.

• 7 år senere...

Annonse

jeg er 34+3 og har idag støvsugd, vasket gulvene og badet + en haug med klær.

har en følelse på at han kommer før menstermin som er om 39 dager ca. ( føler den stemmer )

min datter kom 23 dager før. 

mange som trur lillemann kommer denne mnd. har ofte mensmurringer og vondt i ryggen.

Fikk masse energi på forrige onsdag og vasket rundt på badet, dro innom jobb en tur og gikk tur med hunden. Riene startet like etter gåturen og 19.55 på torsdag lå jenta mi på brystet😄 kanskje en sammenheng der ja😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...