Gå til innhold

Hei alle sammen. Vet ikke om dere husker meg, men jeg tenkte å vise dere bilde av mitt fryseforsøk :)

Anbefalte innlegg

Er han ikke nydelig?

Dessverre er han alvorlig syk, men han er i allefall verdens beste gutt :)

(det at han er syk har ingenting med prøverør og gjøre altså!)

Fortsetter under...

For en skjønn gutt du har fått!!!! Håper også legene finner ut av dette. Vet de noe nå om hvilken konsekvenser dette kan få?

Masse lykke til! :-)

Hei Gøril

Jeg husker deg godt og har tenkt masse på deg. Jesper er en utrolig nydelig gutt! Håper legene finner ut mer hva som feiler han slik at han får all den hjelp han trenger.

Klem

Annonse

Hei Gøril.

Har tenkt mye på deg/dere. Dere har en nydelig liten gutt som ser ut til å ha det bra tross alt. Ønsker dere masse lykke til videre. Håper legene kan finne ut av ting og at Jesper får et godt liv.

Klem

Jeg ønsker deg all mulig lykke videre. Super søt var han godgutten din. Håper dere finner ut av hva det er og at det er noe han kan leve et godt liv med.

Lykke til.

Lenge siden jeg har svart på et innlegg fra deg inne her på ass. befruktning.. Vi som for et år siden skreiv her hver dag....

Livet er en merkelig reise vennen min.... Det som iallefall er helt sikkert er at Jesper er en vanvittig skjønn og god gutt og at han har verdens beste mamma... Det smilet hans på de bildene traff meg bare rett i hjertet...

Klemmer fra din sjelevenn

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...