Gå til innhold

Er 2000 kr en grei pris for en 2005 modell Emmaljunga cerox?(u/T)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Syns ikke det var så urimelig dyrt.. tja, den er jo snart 3 år gammel da.. Kommer vel mye an på hvordan den ser ut, hvor godt stelt den er! Og hva annet som følger med.. Den der 2007modellen noen nevner her, ny til så lite, det hørtes snodig ut.. Tror Babyhuset har noen cerox på tilbud nå, 30% og mener jeg så de kosta over 5000 ord.pris.

Du kan jo godt prøve å presse den litt lenger ned, det selges mange 2006vogner (nå snakker jge ikke bare om emmaljunga egentlig..) til omtrent sånne priser, så en snart 3åring.. d blir egentlig opp til deg å vuredere hvor mye du synes det er verdt å betale for den. Ikke betal mer enn du synes er ok, da venter du heller på bedre tilbud:) følg med på finn, der er nye vogner stadig vekk!

husker ikke hva kjeden heter desverre men den ligger i samme etasje som cubus,sporten og denne butikken som da selger barneutstyr.

barnevogna var satt ned til under halv pris pga at de ventet på 2008 modellene og da trengt plass.

så jeg vil kalle meg heldig :)

2000kr er egentlig ikke så ille. men som noen sier den er jo da snart 3år gammel. vi fikk kjøpt emmaljunga edge med sportsunderstell (helt strøken, 05 mod) og stokke voksi for 750kr! hadde vi mått gitt 2000 for den trur jeg at jeg heller hadde kjøpt ny, eller en annen..

Var på Rudo i går for å høre på pris på 2007 modeller,å de var satt ned nesten fire hundre kr bare, kosta 5200,- for 07, og 5600,- for 08... så hvis du har sett de til 1700,- må jo det være kupp.. det hørtes sprøtt ut.. men selger babyhuset Emmaljunga også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...