kirsten Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg er på mitt 11.rugedag. Skal egentlig teste på torsdag, men tror ikke jeg klarer å vente lengre enn til i morra...Huff det er spennende..masse tanker i hodet...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg tror jeg tester hjemme i morgen, blodprøve onsdag - og svar torsdag (hvis ikke TR kommer meg i forkjøpet...) Ingen symptomer!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Heier på dere!!!!!!!!!!!!
SImonmamma Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hei Jeg skal vel egentlig teste lørdag, siden jeg fikk satt inn på lørdagen. Skal ta blodprøve på fredagen. Tvi tvi til oss alle!
Fanny74 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Har rugd på 2 frysegull siden 9/11. skal ta blodprøve på fræddan, men tar nok ein heimetest på torsdag ettermiddag etter jobb. Skal jo egentlig ta på morningen, men satser på det går greit og at svaret blir riktig. Ingen symtomer her, og innstiller meg på at det ikkje er vår tur denne gangen heller... Lykke til alle sammen!
Golliat Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 hei jeg fikk satt inn 2 egg torsdag 9november. Jeg har tatt blodprøve idag,får svar om 3dager..og så skl jeg ta test torsdag /fredag.. har fått beskjed om helt omvedt jeg... hmhm Jeg har heller ingen symptomer,,trøster meg med at veninndene mine sier at det er aaaalt for tidlig og kjenne noe.. Lykke til KLEM GOLLIAT
*Mysillen* Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 hei jenter... satte inn et egg fredag 9 november jeg....vårt andre forsøk... ingen egg på frys noen av gangene...egentlig test dag fredag 24.11, men i dag begynte jeg å blø....så da er det vel over for vår del igjen... håper dere andre lykkes bedre...
Miajento Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jeg fikk satt inn et gullegg fredag 9/11. Har fått beskjed om test dag torsdag 22/11...Tar på nervene dette her...
kirsten Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg tok test i dag, og den var selvfølgelig negativ. Er så lei meg....Men skal teste på nytt i morra, på fredag....Hva er det som gjør at det ikke fester seg? Hadde fått satt inn 2 egg, og likevel ikke........Har 4 på frys....
Golliat Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 HEi du,, Skjønner at du fortviler,, men prøv og tenk at du er kjempe heldig som har noen på frys,,jeg lager så lite egg at det er liksom et under at jeg har fått satt tilbake 2stykker.. Jeg er på ruge dag 14,,skrev litt feil over,,torsdag8november satt jeg inn,,lege nsa jeg skulle teste fredag 23,, jeg har enda ikke testet meg,, ser at noen av dere tester tidligere,, jeg tør ikke,,huff dette er kjipe greier,men kan jo bli så bra hvis det går bra,,, PS;; hvis TR kommer sp kommer vel hun selv om man bruker crione? eller? Lykke til alle KLEM GOLLIAT
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Husk jenter at disse medisinene vi tar påvirker kroppen vår veldig. Til tross for at jeg begynte å blø på rugedag 10 og hadde de samme symptomene som når forsøket misslyktes så er jeg pr dags dato gravid. Så ikke tenk for mye på hvordan det føles for kroppen blir "narret" av medisinene :-) Ønsker dere masse, masse lykke til med testingen! Klæm
Golliat Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 HEI du Den trengte jeg og høra asså..tusen takk.. HA en god dag,klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå