Gå til innhold

Innsetting av fryseegg uke 48-noen andre?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i gang med Progynova og skal på UL 26.november, så da regner jeg med innsetting i slutten av uke 48.

Dette blir min 3. insetting. Har en IVF og en ICSI bak meg hvor vi fikk 2 egg på frys. De er fryst ned på to strå, så jeg vet ikke om de tiner opp begge eller vil bruke ett av gangen.

Er spent på fryseforsøk, kjenner at jeg både gleder og gruer meg til å ruge igjen - med alt det fører med seg. Vil gjerne høre fra dere som har lykkes med fryseførsøk også...trenger litt inspirasjon:)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal også sette inn fryseegg i uke 48. Er mitt første fryseforsøk, har hatt en IVF. Har tre egg på frys, men husker ikke om de ble fryst ned samlet eller hver for seg. De er av ulik kvalitet, så må si jeg er spent på opptiningen.

Skal på ul 23 nov jeg da, dag 13. Sliter med tynn slimhinne, så håper og krysser fingrene for at progynovaen hjelper på det. :)

Hvilken klinikk hører du til da?

Hei!

Jeg holder til på Ullevål.

Det blir spennende tid dette her:)

Du må ikke tenke på eggkvaliteten for de hadde ikke frosset ned egg de ikke har tro på. (Det er ikke så mange som får egg på frys, så vi er heldige med det- du som har tre til og med!)

Lykke til!

Hei, jeg har også fått time til UL den 26.11. Har vært gjennom ett ivf-forsøk som dessverre ikke resulterte i noen graviditet. Jeg fikk tre egg på frys. Sykepleieren sa de var av god kvalitet alle sammen.

Nå har jeg knasket Progynova siden 17.11 og både gruer og gleder meg til fryseforsøket som blir muligens i uke 48-49.

Litt om meg: Har ett barn på 3 år fra før. Sønnen min ble unnfanget på naturlig måte. Vi ville ha tette barn, og prøvde på søsken rett etter at vi fikk han. Etter utredning har vi fått beskjed om at det dreier seg om uforklarlig infertilitet/sekundær infertilitet. Alle rundt meg sier at det skal gå bra siden jeg har ett barn fra før, men jeg er ikke så sikker lenger.

Håper det skal klaffer på fryseforsøket. Denne gangen skal jeg be om å få satt inn to egg hvis de overlever opptining. Jeg har ikke noe i mot å få tvillinger. Krysser fingrene for alle andre som skal gjennom prøverør.

Da har du god sjanse vet du, når du har tre egg på frys! Ikke mange som får fryseforsøk i det hele tatt.

Vi er også uforklarlige barnløse-har prøvd i 2 år og 2 forsøk bak oss. Jeg tenker også at du jo har bevist at du kan bli gravid - det kommer sikkert til å skje igjen - bare vær tolmodig:)

Lykke til!

Ja, da har jeg vært på UL og alt så bra ut. Jeg skal begynne med Progestan i morgen. Så skulle jeg ringe laben på torsdag for å høre hvordan det har gått med de tinte embryone...Innsetting samme dag om de overlever. Gruer meg litt. Jeg klarer ikke å være avslappet ved slike undersøkelser. Husker jeg var ganske anspent under innsetting sist gang.

Noen andre som har vært og sjekket slimhinna?

Annonse

Hei!

Jeg skal i gang med fryseforsøk i januar....lurer på hvordan dere har erfart Progynova på kroppen? Mye bivirkninger? Evt.hvilke? Jeg lurer også på om dere vet når man evt.kan gå i gang med nytt IVF etter fryseforsøk? Må man vente eller kan man starte rett på ved neste mens?

He he...her er det planlegging på gang! Dere må forresten ha lykke til alle sammen!!!

Var på ul på fredag, og da var slimhinna bare på 5mm:( Økte dosen på progynova og har time 13.30 igjen i dag. Bare håååper det ikke blir avbrutt!

venter7: Greit med litt planlegging..hehe. Jeg har hatt lite bivirkninger av progynovaen. Litt hetetokter noen netter, men ellers ikke noe spesielt. Noen sier de blir kvalme av disse tablettene, men det er individuelt. Om du kan begynne rett på ivf etter fryseforsøk vet jeg ikke. Mulig du må ha en syklus mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...