Gå til innhold

Quinny vognene: hvorfor mener så mange at de er dårlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har freestyler XL.

Vognen er grei, enkel å kjøre, etc. Nå er gutten min 4 1/2 månede og har ikke plass i baggen. Har ikke hatt plass til dynen den siste måneden dersom han har hatt en tynn utedress på seg. Hjulstellet er ganske bredt, og jeg har mange ganger stått fast i butikker. Synst også det er en litt dårlig løsning med det justerbare handtaket.

Den skal vist være lett å tippe når du har en aktiv unge i sportsdelen av vognen.

Vognen er som sagt grei, men om jeg kunne ha kjøpt vogn igjen hadde jeg valgt en 4 hjuling og vært litt mere bevist på størrelsen på baggen.

Nå er det veldig mange gode grunner til å velge en trehjuling fremfor en firehjuling, særlig for de med fyggproblemer/ bekkenløsning.

Quinnyen kan tippe når du snur sportsetet mot deg. Quinny er omtrent den eneste trehjulingen du kan snu setet på og da blir tyngdepungtet veldig feil. Derfor vil jeg anbefale deg å være veldig obs om du velger å snu setet. Vi har kjøpt oss denne vognen, men skal prøve å la setet være riktig vei..

Annonse

Baggen er utrolig liten ja.Hadde Speedy som bilvogn men solgte den når jeg måtte gå over til sportsdelen. Ikke noen god sportsvogn. Har du vurdert Mxicosi Mura vognen som har kommet? Bilstolen passer til den også. Jeg har 4 hjulingen og er hittil veldig fornøyd. Har ikke bag til den da lillegutt er 6 mnd, men man kan legge ryggen helt ned. Veldig god å trille da forhjulene er svingbare. God fjæring.

Her er smaken som baken og erfaringgene like mange.

Vi har Quinny frestyle 3xl comfort utgaven og nå er snuppa 21 mnd. vi har sportsdelen vendt fra oss og har kun holdt på å velte EN gang.

Det var på rullebåndet opp fra 1. til 2 etg. på sentert her vi bor, FORDI JEG TRYKTE HÅNDTAKET NED. Så indirekte var det faktisk min egen feil.

Vi har brukt vognen hele tidne og også med maxicosi setet. Vi brukte undrstelelt ogs etet veldig lite ettersom de helst ikke skal sitte så mye i det.

Var vi ute med bil for å handle var det gjerne på ett senter med fler butikker og da var det bedre og ta med baggen og heller la henne ligge der.

Var vi en kort tur i butikken tok vi ofte og bare satte setet i handlevognen .

Jeg synes ikke du har gjort noe dårlig valg vi er veldig godt førnøyde med vogna vår og vil ikke bytte for alt i verden.

Bilsetet trenger du hvis dere har bil og vi syntes Maxi cosi setet var ett godt sete. Vi brukte det til hun var borti 15 mnd.

jeg vil sterkt anbefale deg en annen vogn, det finnes flere vogner som passer til maxicosi. Det funker jo like fint og ha bilstolen en vanlig handlevogn på butikken.Er denne funksjonen så viktig at dere må ha quinny?

jeg har den vognen å aldri hatt noe problemer med den/eller misfornøyd med noe.. syns den er helt super,å veldig god å trille.. eneste at jeg må selge den nå for har så mange vogner å sambo "krever"det..:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...