Gå til innhold

Gratulerer, alle novembermammaer!

Anbefalte innlegg

Får ikke sjekka så ofte her inne lenger, så jeg vil si grattis til alle som har født, og lykke til til de som fortsatt venter!

Jeg koser meg hjemme med lille gutten vår, han er to uker gammel på onsdag, og bare helt utrolig! Mye jobb med amming og sånn, men det går seg til. Livet er virkelig blitt annerledes med en ny sjef i huset;)

Stor klem til alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10947751-gratulerer-alle-novembermammaer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lunajenta.

Gratulerer så mye med prinsen. Husker deg fra bli gravid forumet.

Håper alt er bra med deg og at du koser deg med den lille. Så på en annen tråd her at han har fått navnet Alve. Kjempefint navn og ikke så mange som heter det:-)

Gratulerer så masse en gang til.

Tusen takk, Nemo78:)

Så koselig at du likte navnet vi har valgt, vi ville ha et navn som ikke var så vanlig, så etter mye tenking og leting på navneguider osv, kom vi fram til Alve. Han er en utrolig fin gutt, er så glad i ham...!

Hvordan går det med deg da?

Her er det som vanlig. Etter jeg mistet i uke 10 i april har jeg ikke blitt gravid igjen. Prøver med akupunktur nå for å se om det kan hjelpe litt. Har IKM i morgen, så jeg håper TR holder seg langt unna nå. Kos deg masse med den lille Alveprinsen.

Uff, så trist å høre at du mistet.. Men det er bra du er i full gang med prøving igjen! Jeg fikk akupunktur før jeg ble gravid, så jeg har virkelig god tro på det! Krysser fingrene for at det klaffer for deg nå og at tanta holder seg laaaaangt unna en veldig lang stund;)

Må inn og sjekke framover jeg nå, håper jeg leser at du har fått positiv test veldig snart!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...