å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 når er det livmora kommer fram egentlig, den ligger jo gjemt bak nå:
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Tja...det varierer vel litt når man klarer å kjenne den. Men alt fra uke 11 til 16. Den "skal" begynne å klatre opp av bekkenet rundt uke 12 ca.
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 oki takk for svar:) når er det du skal ha i juni egentlig, jeg har termin 19, men jeg har jo ikke vært hos legen enda da. skal i morgen, å som jeg gleder meg:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 5. juni inntil jeg har vært på UL ) Har siste dag her inne i dag *weee* Av og til kan jeg kjenne livmoren som en "halv kule" rett over skambenet. Men magen står ikke opp/ut av den grunn. Hvis du ikke vet at jeg er gravid kan du ikke se det.
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 å så heldig med siste dag, i morgen kan du bare hoppe rett til 2 trimester:) men jeg kommer snart etter vet du:) lykke til.... jeg har en datter på 11mnd, så kjenner jeg er litt trøtt om dagen, men gleder meg veldig:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Har en datter på 20 mnd selv, så vet at det kan ta på å være gravid med barn fra før ;o) Men man har liksom ikke tid til å ha disse vanlige plagene denne gangen! Hehe.. Sees på 2.tri om ikke så lenge da!
mamman t o.a Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 jeg fikk beskjed på tidlig ultralyd og av jordmor at til at jeg er 8 uker på vei,har jeg stor livmor.. men det er det flere i min familie som har,så det er ganske vanlig beskjed å få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå