Gå til innhold

Giggsi ,Brattian og Heih Hvordan...


snikers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Passer bra for meg også:) Uff, snakker de om å sette igang bratiann... Uansett går det nok fint for nå (uke 34) skal lungene være modne og barnet egentlig helt ferdig utviklet. Hvis de setter igang nå må du være forberedt på at barnet blir liggende på nyfødt avd en stund. Trøsten er at på nyfødt avd er det helt fantastiske mennesker som jobber og du og nurket får utrolig fin oppfølging. Min gutt var hele 3 kg og 50 cm i uke 34 og han bærer ingen preg av for tidelig fødsel. Men det var ikke kjekt for det. Men setter de igang nå har de gode grunner for det. La oss håpe at det ikke blir nødvendig. Krysser fingrene

Jeg får bare ikke sove i natt. Klør og vrir meg. Har hatt kraftige kynnere i hele kveld. Håper ikke at det er noe som er i gjærde. Tror ikke egentlig det, men....

Ser på dansband musikk på nrk, tragisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bare meg igjen:) Kom bare på at jeg ville spørre om dere vet om vi skal persolig melde fra på nav om permisjon osv el om det er kun det skjemaet jeg fullte ut hos arbeidsgiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!En liten oppdatering fra oss i Stavanger. I dag veier lille jenta mi 1360 gram. Hun vokser fint nå.har begynt å prøve å amme henne.Hun greier litte grann når jeg har på brystskjold,ellers får hun ikke tak med den lille munnen sin.På Tirsdag kommer vi til Haugesund.Hun heter forresten Ida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei brattiann.Hvordan går det med bl.trykket ditt?Har de klart og stabilisere det med medisiner?Håper du har det bra.Tenker masse på deg også Heih,det må være slitsomt og ha så mye kynnere.Men vi får trøste oss med at vi alt er i desember og vi faktisk snart er mål.Da satser vi på grøt/gløgg hjemme hos meg 10 desmber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mye bedre, så tror nok medisinene hjelper ja :-) Fikk tlf fra legen på sykehuset (hun som la meg inn) i går. Lurte på hvordan det gikk, når jeg skulle på kontroll etc.... helt imponert over hvor godt jeg blir ivaretatt!!!!! blir godt med grøt namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter.Ja nå er det lenge sisen sist.håper det går bra med dere .Kommer dere i morgen kveld?Hvis du er overflyttet til Hs. giggsi og har lyst og lufte deg litt så er du velkommen på grøt/gløgg hjemme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...