Gå til innhold

Styrer i barnehage mente att barn som ikke gikk i b.hage ikke eigde oppdragelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i en rund dag i helgen. Der var en dame som viste seg å være styrer i en barnehage. Hun mente seriøst att barn som ikke gikk i barnehage var uoppdragne. Og ut i fra påstanden, så gjaldt det så godt som alle hun kjente. Dette var en dame i ca 45 årsalderen.

Hun mente også att skolebarn burde gå på skole fra 8 om morgenen til 5 om ettermiddagen, for både skole og b.hagen var ett bedre alternativ enn å være hjemme for de fleste...

Og nevnte også att innimellom klødde hun i fingrene for å ha noen barn mer hjemme hoss seg, slik att hun fikk oppdradd de litt...

Snakk om kjepphøy dame. Var hyggelig sånn generelt, men tenk å si slike ting, tenker jeg...

i samme selskap var to oppegående damer med henoldsvis 4 og 5 barn hver, der ingen av barna har gått i b.hage. Og de ble nok en smule fornærmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe. Kanonkommentar. Og den viser at selv de pedagogisk utdannede kanskje ikke alltid er like smarte de heller?

Skrevet

Wow....hun er jo rene...hva...supemamma? He he he....dritbra mammaselvtillit gitt.

Skrevet

Hehe, jeg tipper at ho ikke har barn selv?

Skrevet

Snakk om å slenge ut kommentarer. Jeg må si at jeg er fullstendig uenig. Min datter begynte ikke i barnehage før hun var 4 år gammel, og alle syns hun er den mest veloppdragne lille jente de noensinne har møtt. Men hun hadde i hvertfall selvtilliten i orden den barnehagebestyreren der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...