Gå til innhold

Styrer i barnehage mente att barn som ikke gikk i b.hage ikke eigde oppdragelse...

Anbefalte innlegg

Var i en rund dag i helgen. Der var en dame som viste seg å være styrer i en barnehage. Hun mente seriøst att barn som ikke gikk i barnehage var uoppdragne. Og ut i fra påstanden, så gjaldt det så godt som alle hun kjente. Dette var en dame i ca 45 årsalderen.

Hun mente også att skolebarn burde gå på skole fra 8 om morgenen til 5 om ettermiddagen, for både skole og b.hagen var ett bedre alternativ enn å være hjemme for de fleste...

Og nevnte også att innimellom klødde hun i fingrene for å ha noen barn mer hjemme hoss seg, slik att hun fikk oppdradd de litt...

Snakk om kjepphøy dame. Var hyggelig sånn generelt, men tenk å si slike ting, tenker jeg...

i samme selskap var to oppegående damer med henoldsvis 4 og 5 barn hver, der ingen av barna har gått i b.hage. Og de ble nok en smule fornærmet.

Fortsetter under...

Snakk om å slenge ut kommentarer. Jeg må si at jeg er fullstendig uenig. Min datter begynte ikke i barnehage før hun var 4 år gammel, og alle syns hun er den mest veloppdragne lille jente de noensinne har møtt. Men hun hadde i hvertfall selvtilliten i orden den barnehagebestyreren der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...