Gå til innhold

Single jenter som ønsker/ har fått barn med hjelp fra Danmark

Anbefalte innlegg

6 forsøk, da går det!

Du har akkurat sammen "historie" som en jeg kjenner og hun klarte det på 6 forsøk. Så spennede da, det hadde vært koselig om vi kunne "fulgt"hverandre :-) Lykke til!

Fortsetter under...

Du får fylle inn en lottokupong..

Fryktelig utrettferdig som sagt... Jeg mener jo at par skal slippe unna med 3 forsøk til 15.000,- Meeen hva med oss singel resursterke som ønsker oss barn? Hvordan er reglene for partnerskap? De får vel gjort det i Norge?

He he....ja, det var nok det :) Får håpe det for din skyld!

Ja, testet idag også. Har bare brukt slike billigtester til nå, idag brukte jeg CB - og hvis jeg skal være veldig snill mot meg selv syns jeg at det var ett veldig svakt kryss der.... Men nå skal jeg ikke teste før lørdag eller søndag om ikke IKM kommer før da. Håper den tanta holder seg borte!!

Nei, den tanta er ikke velkommen!

Du jeg er ny i denne verden. Kan du gi meg en forklaring på forkortelsene CB og IKM?

Lykke til, det var nok et kryss du så, skal du se..

Nå pakker jeg sammen på kontoret, og reiser hjem for å slappe av før den store dagen i morgen - som begynner kl 03.30 i natt... zzzzz Skal være på Stork kl. 10.00 - Hold meg oppdatert

Hei igjen Tjorven1. Sorry at jeg er litt treg med å svare - henger ikke helt med å svingene om dagen.

Joda, jeg var dødsheldig som fikk det til på første forsøk. Jeg tok UL i Kjøben husker jeg og jeg hadde også 1 stor og fin/klar folikkel.

Responsen fra folk rundt meg har vært upåklagelig. Jeg valgte å være åpen ovenfor absolutt alle. Blant annet arbeidsgiveren min - noe som medførte at jeg fikk permisjon med lønn når jeg dro til Kjøben. Jeg var der en uke for å slippe stress:)

Håper det går bra med deg fremover. Det skal bli spennende å følge deg:)

Lykke til imårra, og jeg må få høre hvordan det gikk :)

Legger ut en link der det står masse forklaringer på forkortelser: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10800148

Takk for lykkeønskninger :) Har ett bittelite håp enda, men føler at tanta er på tur :(

Annonse

Hvordan går det?

Håper virkelig ikke tanta har kommet på besøk!

Takk jeg hadde en flott dag i København koste meg veldig.

Da er det min tur til å vente spent i 14 dager....

Oj.. var du der en hel uke!

Veldig viktig det å ikke stresse tror jeg.. Skal ta det til etterettning faktisk. I alle fall kanskje bli en natt eller to. Hvor i Køben tok du ul?

Hvordan er formen din? Nå når det nærmer seg`..alt klart? Hvem har du med på fødselen?

Heisann!

Jeg er en mann i begynnelsen av 40 årene som nå har lyst til å bli pappa. Problemet er at jeg er singel...... På samme måte som kvinner har også menn lyst til å få barn, men vi kan ikke få noe sæd og dermed er saken løst. Jeg tror at barn også har behov for en far, selv om ikke mor og far bor sammen. Kanskje det er en kvinne der ute som også ønsker en far til sitt barn (ikke lesbisk), istedet for en reise til Danmark?? Jeg er en ressurssterk person fra Sør Norge.

Hei!

Jeg var i danmark i september ifjor og tok sædinseminassjon. det kostet 3600 dkr. pr forsøk. jeg ble gravid på andre forsøk og har idag en nydelig datter på 5 mnd.Jeg er idag 42 år og brukte ingen behandling ved siden av. var hos gynokolog når det nærmet seg eggløsning, så han kunne ssi ca. dag for eggløsning. dro så til danmark for å ta innseminasjonen.nettadr: Inseminasjon.dk.Dette drives av jordmor inger børum og ligger i Horsens i Danmark.Du kan bare gå inn på siden.Man skulle ha en time med konsultasjon først, men den fikk jeg lov å ta pr.tlf.ellers sente jeg over alle papirene på gynokologiske undersøkelser og prøver de trengte før innseminasjonen.Alt var gjort meget raskt og jeg var kansje meget heldig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...