Gå til innhold

Hvordan har vi det i uke 9??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har nå kvalmen kommet for fullt,vondt i korsryggen,og sliter med migrenen.

Men den værste trøtten er over og vi er ennå en dag nærmere. JIPPI!!!!!

Kos dere videre medsøstre!!

Klemmer og positive tanker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vad godt å høre din positivitet.:)

Er selv i uke 6 og er meget kvalm...brekker meg og kaster opp hele tiden. Sitter på jobben og vet at jeg må fortelle sjefen men tørr ikke...:(

Huff og huff. Sliten er jeg og 3 små barn som trenger sitt hjemme!

Men lykken for den nye familiemedlemmen holder motet oppe.

lykke til videre.

Skrevet

jeg er i uke 9 imorra og gleden ved å snart klare å endelig komme over de magiske 12 ukene er en glede her i huset :)

formen er ikke til å klage på :)

kastet opp 2 ganger bare, ikke fullt så trøtt lenger, men puppene er de verste her da... :)

magen har heller ikke kommet, unntatt på kvelden da :P

kjenner jeg bare er større under navlen og litt lenger ned liksom :)

Skrevet

Uke 8 var en kvalmetopp sa legen min sist uke, og fytti for ei uke det var. Nå er jeg 9+0 og det kan se ut som kvalmen er litt bedre? Jeg er evig positiv, så jeg tror jo at kvlamen er over hver dag til jeg blir slått i bakken når den kommer for fullt....

Men håper nå at jeg skal bli bedre da!! For jeg holder på å klikke av å bare ligge hjemme! kjeeeeder meg!!!

Skrevet

Jeg er i uke 8 og jeg er så kvalm at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg rett og slett! Jeg klarer ikke å gjøre noe som helst!

Men lykkelig allikevel da, for så lenge jeg er kvalm så har barnet det bra :)

Skrevet

Ja, huff og ho, for ei uke uke 8 var!!

Nå er jeg i uke 9 - og håper legen din hadde rett i at uke 8 var kvalmetoppen... Er i alle fall bedre (hvis jeg passer på å spise ofte nok...)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er 9+6 og sliter fortsatt med kvalme, kaster ikke opp like ofte nå, men kvalmen har jeg nok noen uker til er jeg redd :-(

Vi var på ny UL i dag og fikk se den lille vinke til oss der inne :-) Ikke fritt for at pappan ble litt våt i øyekroken nei ;-)

Jeg har hele tiden trudd at magen min har blitt litt mindre siden jeg har gått ned c4-4,5 kg, men merket i dag på den ene buksen at knappen var umulig å få igjen, så har nok vokst litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...