Lillhanne Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Nå vet jeg nesten ikke hva jeg skal gjøre mer... Plutselig forsvant kvalmen. Jeg kommer meg på do igjen og puppene er ikke vonde lenger. Kan plutselig ligge på magen igjen! Også stikker det så fælt i venstre side av livmora (?) der hvor bikinilinjen er liksom... Tør liksom ikke ringe legen heller... De sier vel bare at jeg er hysterisk, og så lenge jeg ikke blør så er det ikke farlig.. Men jeg gikk jo med dødt foster inni meg i nesten 4 uker sist, før jeg begynnte å blø...? Noen som har et godt forslag?
Hegemus Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Stakkar deg jenta mi.. Sikkert ingen fare,men ring legen,så slipper du å bekymre deg så mye.. For det finnes ingenting som er værre enn de. Få tatt en ul... så skal du se,de roer seg... Lykke til vennen Stor klem..
Lillhanne Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Takk for trøst! Skal ringe legen nå jeg tror jeg...
endelig vår tur i mai :) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 symptomene kommer og går hele veien, men de stikkningene har vært et av de mest trofaste symptomene eg har hatt.. det er vel livmora som vokser.. ring legen din du.. hvis han ikke sender deg til ultralyd så hadde jeg hvis jeg var deg, tatt kontakt med en privat gynekolog og betalt de kronene det koster slik at du kan slappe av igjen.. det er ikke godt å gå og bekymre seg ..
Lillhanne Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Har fått time til UL i morgen kl. 11 Gruer/gleder meg til å få det overstått... krysser fingre og tær nå...
Hegemus Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 LYKKE TIL PÅ UL jenta mi... Må få høre hvordan d har gått.. Stor Klem
Lillhanne Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 :-D Alt gikk kjempefint! Så nå sitter jeg og GLISER uten symptomer, men med UL bildet av knøttet! Tusen takk for trøst alle sammen!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Så deilig å få bekreftet at alt er i orden :-) Håper du klarer å slappe av litt mere fremover nå! Klæm
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 ÅH det var godt å høre!!!! HIHIHI...............men vi er jo litt mere hysteriske vi som har opplevd en ma eller sa!SÅNN er det bare!!!!! Godt at legen tok deg på alvor da! Lykke til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå