Gå til innhold

Forskjell på tripp trapp stol og kiddo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har begge deler nå og jeg synes Kiddo er enklere å håndtere, men at tripp-trappen har finest design og føles hakket stødigere. Og du får tak i bøyle, pute og seler til begge tror jeg. Har aldri brukt seler så vet ikke sikkert. Forskjellen er først og fremst at du trenger verktøy for å justere sittedelen på tripp-trappen og den kan ikke enkelt slås sammen, med Kiddoen kan du regulere høyden på sittedel og fotbrett med et enkelt håndgrep og lett slå den sammen. Så langt liker jeg Kiddo best, men skal gi tripp-trappen en sjangse også.

Har tripp trapp og kiddo. Liker kiddoen desidert best.

Du kan montere seler på begge. Brukte sånne vanlege seler som kan kjøpes til vogn.

Liker best designen på kiddoen, også er den lettere å justere sittehøgden samt at den kan slås sammen.

Men sikkerhetsmessig så er dei ganske like -synst eg :)

Vi fikk en Kiddo da han var ca 6 mnd og jeg har ikke vært så veldig for nøyd med den... Synes den er litt ustø. Særlig da han var mindre og satt urolig i stolen, flere ganger vippet den bakover og han hodt på å falle. Vurderte sterkt å bytte den ut en periode. Nå er han drøyt 2 og da funker den greit,men får jeg flere barn skal jeg kjøpe en tripp-trapp stol:)

Jeg liker tripptrapp stolen best designmessig, den blir nesten litt retro;)

Men selv har jeg kiddo, veldig praktisk stol, stødig og tassen sitter godt i den. Den kan legges sammen og er lett å stue bort.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...