skytter83 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Ser de har så billige Tom og Trine ull bodyer på spar kjøp. Alt fra 89 til 45 kr. Er d noen som har kjøpt disse og har god erfaring med dæm?
tre små... Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 har kjøpt både tom og trine og janus i år for å teste ut begge deler.. ser allerede at det er stor forskjell i kvalitet. både longs og bodyen fra tom og trine har det blitt hull i.. virker som stoffet er tynnere og tåler mindre. det fra janus er like fint og ser ut til å tåle mer.. så kommer ikke til å kjøpe tom og trine.. da feks janus blir billigere da det holder lenger...
Blitzy Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg har bare prøvd den stripete ullbodyen og vil ikke anbefale den! Den er altfor trang i halsen og lite tøyelig. Jeg måtte sprette opp og sette i knapper, og enda syns jeg den er trang. Og jenta mi er ikke spesielt stor.
Dotten Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Kjøpte Tom og Trine ullbodyer i fjor til snuppa. De var litt store i str. Var dum og la den ene til bløt i Biotex, og da "råtnet" den. Lå ikke så lenge, men det etset hull.... Ja, ja. Strømpebuksene kjøpte jeg også i str. 80, og de er for store enda. Hun er 2 år. De er lange nok for en 3-4 åring. Må være feilmerket eller noe. Men de er nok varme og gode, men i bunn og grunn har jeg egentlig ikke god erfaring med dem. Har kjøpt fra Cubus jeg da.....! Helt greie de, men koster kr. 129 for en body....!
gullgutten_min! Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 de er veldig små i str og blir fort hull i de etter vask. og at den "pyntekanten... den overbrettkanten i enden på armer og i skrittet" løsner fra sømmene!! (skikkelig dårlig forklart men kommer ikke på hva det heter....) og de blir veldig fort stive og misfargede!! så nå måtte jeg kjøpe nye . så valgte prøve name it sine og de fra cubus... ser i hvertfall lovende ut hittil....
☆Anonymia☆ Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 tom og trine ullbodyen (den stripete) syns jeg var fryktelig stram og lite tøyelig.. vi fikk en i str 80,marcus er 71 cm og den er for liten...ikke i armene men i lengden,og altfor stram i halsen.. har en i janus og og den syns jeg er mye bedre,mer tøyelig og ikke så stram i halsen. den i janus er str 62 og den kan han fortsatt bruke i motsetning til t&t sin str 80. litt rart..
Gjest Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Jeg har motsatt erfaring enn de over, synes det holder seg bra jeg. Vasker det i vanlig vask og alt.
celodi Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Jeg liker det veldig bra!!! Ikke hadd noe prob.med det..
Mamma jei Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Vi er veldig fornøyd! Har både undertøy, trøyer og spesielt finlandslua i ull er vi kjempefornøyd med! )
Gjest Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Har god erfaring. Men den nye stripete er lite tøyelig. Mine gutter har arvet tom og trine etter hverandre, og de holder til nr3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå