juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 hun er kjempe flink til å sove rundt,men avogtil våkner hun om natten å da er ikke tytten god nåkk...det er ingen grining,bare mye fekting ,med armene og ålling...tytten kommer ut igjen.jeg gir henne litt mat,hun tar et bryst raper og sovner fint igjen.....men trenger hun mat eller er det kos hun vil,er hun for liten til å kun ville ha kosen siden hun bare våkner midt på natten avogtil eller kan hun være sulten?? jeg føler selv hun er sulten,men vil ikke at det skal bli uvane hvis hun ikke trenger,men trenger hun så vil jeg ikke prøve med tytt eller vann...noen som vet?? hun er 3.5 mnd veier 7540 og er 62 cm lang og har 6 til 7 måltider i døgnet og det er mm:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 vil tro hu er sulten jg! de sier at når de er seks mnd trenger de ikke mat på natta.
trollet66 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Det er forskjellig fra barn til barn det der!!!! Noen trenger mat andre vil ha kos..... Mine to første sov av seg selv hele natten fra de var noen uker gamle. Tulla mi som nå er snart 4 mnd, har jeg ¨lært ¨å sove natten, vi har tøyet litt og litt. Men aldri noe hystersik skriking(hun er for liten til det). Nattmåltidene hennes var egentlig ganske puslete, suge halvhjertet i 5 minutt og så sove. Etter at hun sov noen lange netter, har vi satt morgen til å være 0630, vokner hun før, er det sutt hun får, kan ta fra 5 til 30 minutter, med litt surving og fekting, før hun sovner igjen og sover til jeg vekker henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå