Daily Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noen som føler seg veldig deprimert her?
Mummimamma:-) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg er ikke deprimert nå, men var ganske nedfor i starten av forrige svangerskap. Var det ikke det ene så var det det andre. Ble skikkelig usosial og unngikk folk på jobben, brukte en uke på å manne meg opp til å gå opp en etasje... I ettertid har jeg skjønt at det var en kombinsasjon av elendig form og dårlig samvittighet for jobben og eldstejenta, følte at jeg ikke strakk til noen steder. Men det gikk over utover i svangerskapet. Nå er jeg bare i startgropa og vet ikke hvordan det blir. Hvordan har du det da?
Daily Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Vet du, jeg føler meg bare helt forferdelig. Har ikke ord altså. Nå har jeg lagt å grått i to timer uten stans. Totalt oppløst i tårer. Oppfører meg som en idiot mot sambo som sa rett til meg istad at han føler hele forholdet går til h... Det er bare det at jeg ikke forstår hva som skjer med kroppen min.
AS og lillemor=) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hei hei Daily=) Jeg har det på samme måte som deg. Hormonene har virkelig kommet til uttrykk. Jeg er sur for ingenting, og utbruddene mine går utover sambo. Han er heldigvis veldig forståelsesfull. Sier unnskyld og at jeg ikke kan noe for det. Han svarer meg kjærlig, og forteller at han vet det. Han har, overraskende nok, lest mye om dette på nett, og vet at det er vanlig at dette skjer. Han skjønner derfor at jeg ikke mener noe vondt med det=) Få samboeren din til å lese på nett. Eller, så kan du lese og fortelle han at dette er normalt=) Det er ikke noe du kan for, eller gjør for å være jævlig! Kroppen er i forandring, og da også følelseslivet.. Lykke til=) sammen med samboerene våre, klarer vi det meste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå