Gå til innhold

msp77!! Hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spurte itte folk fra rogaland som venter juli baby..Det gjør jeg den 28 juli..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt. Kanskje me treffes på SuS neste sommar:-)

Skrevet

Det kan godt ver at me gjør..Kor i rogaland bur du??E det ditt 1,2 eller kansje 3 barn??Dette blir mitt andre..Håpe bare at det går bra og at den lille klore seg fast..

Skrevet

Hei igjen,

eg bur sør i Rogaland. He ikkje lyst å røpe for mye i tilfelle dar e persona her inne som eg kjenne. He ikkje sagt det t någen ennå. E litt øvetruisk og vente t det he gått 12 uge. Eg he en onge fra før:-) Håpe bare alt går bra. Eg glede meg veldig t å få en liden baby i huset igjen.

Nå krysse eg fingran for at eg ikkje blir for kvalm i tiå framøve. Gjekk bra forrige gong.

He du tenkt å veda kjønnet på UL? Det har eg lyst t. Visste det ikke forrige gong.

Skrevet

Eg har issje sagt det te mangen eg heller..Har selvfølgelig sagt det te maen,og hu litla,men trur issje hu fatte det.Har og sagt det te ei vennina..men hu seie det issje videre..Ska issje sei noge te fam før i uge 11 blir det vel..Sa det litt før tiå sist,men det va vel siden eg va så kvalmen..rekne med at eg må sei det te sjefen på jobb,med tanke på ting eg issje kan gjør å sånt..Ja eg vil veda kjønnet på ul..visste det sist og..klare issje å holda meg te fødselen..kor gammale e den du har fra før..mi e to i februar

Skrevet

Det hørres ud som me tenke likt. Eg he en liden en som e 2 1/2 år. Blir 3 t sommaren. Han e veldig opptatt av babya, så det komme t å bli stor stas når nummer 2 komme:-)

Eg he heldigvis et yrke der eg kan gjør d mesta, men eg jobbe med menneska som sikkart kan se det på meg ganske kjapt hvis eg blir dårlig.

Bur du i Stavanger-området?

Skrevet

Bur issje så langt der ifra kan du sei..Hu mi og e opptatt av babyar..me har holdt på ei god stund med nr 2..Har allerede begynt å tenka på navn te neste mann..Men det har eg jo gjort lenge..hehe..Har nå 25 jente navn og 23 gutta navn..men e issje liga fornøyde med alle..men maen e så kresen..så han må få kutta ner litt på listå..Eg jobbe i et hardt fysisk yrke sist kunne eg issje gjør nogen ting på slutten..og måtte holda meg unna nogen av plassene pga støy og sveise røyk og vibrasjoner..

Skrevet

Hei,

me har ikkje komt så veldig langt med å tenka på navn. Har prøvd någen måneder med nr2., men det gjekk raskare enn forventa. Glede meg t å begynna på navnelistene. Tok fram den fra fysste mann, men nå e det en del andre navn som kan vær aktuelle.

Hb du ikkje slide deg heilt ud på jobben. Lykke t med svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...