Gå til innhold

Jeg er i sjokk....GRAVID! Og helt på egenhånd...

Anbefalte innlegg

Ok, ikke helt da, mannen har jo hjulpet litt til. :o)

Skulle bare ta en test i dag slik at jeg kunne dra på apoteket og bestille sprøytene. Skulle hatt mensen fredag, og var litt stresset for at den ikke ville komme i tide til sprøytestart på onsdag, og var helt overbevist om at testen ville bli negativ. Men her sitter jeg jammen med en test som sier GRAVID med store bokstaver. Vi var helt i sjokk begge to, bare stirret på hverandre og lo.

Skulle jo tatt test fredag for da hadde jeg bursdag. Hadde blitt tidenes bursdagsgave. Men er stråååååålende fornøyd med å ha tatt den i dag, nå er det både jul og bursdag på en gang!!!

Men det er lang vei igjen, mistet i uke 12 for litt over et år siden, så er ikke helt klar til å kjøpe vogn og pusse opp barnerommet ennå.

Men tenk at det bor noen i magen min igjen da......

*Gliiiiiiiiser* Klarer ikke helt å tro det ennå, har jo ingen symptomer.

Kan kanskje tusle inn på gravide slitere nå?

Klemmer til alle fantastiske jenter her inne, måtte alle få føle det jeg føler nå. (helt merkelig i hele kroppen altså!)

Fortsetter under...

JAAAAAAA!!!!! For en fantastisk nyhet!!!!! Dette er jo helt sinnsykt!!!! Gratulerer så masse!!!!! Så herlig å slippe et forsøk til nå da! Så du har gått på spray nå eller? Vi var jo nesten likt i løypen :-)

Dette er så velfortjent!!!!! Masse klemmer :-)

Dette er faktisk helt vanvittig ja, skjønner det ikke helt ennå.....

Har gått på spray siden 2. nov, og var så sikker på at testen ble negativ at jeg sprayet til vanlig tid 7.30. Må slutte med det nå!

Tusen takk Loop, håper det snart blir din tur og.

Kjempeklem

Annonse

Annonse

Tusen tusen takk for lykkeønskinger, kjempekoselig at så mange har svart. ;o)

Jeg gikk rundt i ørska i hele går, og har hatt en relativ urolig natt. Merker at bekymringene kommer med en gang, selv om jeg gjør alt jeg kan for å holde dem borte. Prøver virkelig å nyte denne fantastiske overraskelsen, men klarer liksom ikke å tro at det kunne skje meg.

Men nå SKAL jeg skyve bekymringene til side.

Har ikke tatt skrittet over til gravide slitere ennå, syns det er litt tryggere her hos dere jeg... :o) Håper ingen syns det gjør noe. Skal snart mote meg opp til å hoppe over.

Juli-baby blir det ja, hvis alt går bra denne gangen. 28. juli regnet kalkulatoren ut for meg.

Enda flere klemmer til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...