Gå til innhold

Gratulerer til:

tebekaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamamimmi, Litenspire, liten kuling, yasumi, monastir, Ella på smella, mcar og Utrolig 2007!!!

Det har jammen skjedd mye her inne etter at jeg forsvant inn i ammetåka en gang i slutten av oktober. Reneste baby-boomen, jo.

Utrolig morsomt og rørende å lese alle fødehistoriene og spesielt hyggelig å høre om alle førstegangsfødende som har hatt gode opplevelser. Er det fordi vi er "modne" tro, at vi blir tryggere på oss selv og dermed får det bedre til? Kan nesten virke sånn.

Blir samtidig veldig imponert over alle dyktige og tapre fødende som med største selvfølgelighet takler alle mulige utfordringer uten å mukke. Bli videresendt når man er i fødsel og tilbake igjen (i taxi!) like etter fødsel, bli halt og dratt i, presse ut kjempebabyer med eller uten bedøvelse, takle dramatiske hastekeisersnitt, skryte av bleke, apatiske menn som gjør så godt de kan (stakkar...) osv, osv.

Rekker ikke å sende hilsen til dere hver enkelt, så derfor en litt lettvint løsning: Dere har all grunn til å være veldig, veldig stolte av dere selv og jobben dere (med største selvfølgelighet - selvfølgelig) har gjort!!! Gratulerer alle sammen, og kos dere med de små vidunderene dere har fått!

Jeg selv har nå en 3 uker gammel baby som jeg nyter hvert minutt med. Har vært veldig heldig og fått en frisk, rolig og nydelig liten jente. Føler meg utrolig priviligert som får oppleve dette igjen - 10 år siden sist. Hun er prikk lik søstrene sine og de er veldig stolte når noen kommenterer det, i tillegg til å si: Åååh - så nyydelig!

Langt svangerskap, vond fødsel, vonde etterrier, såre brystvorter, melkespreng, våkenetter, snørr og tårer. ALT er verdt det og blir fort glemt når man når som helst kan stikke nesen ned i halsgropa til babyen sin og sniffe inn verdens beste form for lykkepille. I mitt tilfelle for øyeblikket 4300 gram lykkepille som blir større og bedre for hver dag!

Lykke til til alle nybakte og dyktige mammaer her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...