Gå til innhold

Sex nå i begynnelsen?

Anbefalte innlegg

Hei! Hva synes dere om sex nå i begynnelsen av svangerskapet? Jeg har bare ikke lyst på det nå, føler meg småuggen. Og så er jeg så supernervøs for at noe kan skje med babyen..enda jeg vet at det bare er tull...men føler jeg ikke klarer å slappe av nok til sex nå. Noen som har erfaringer med når man evt pleier å få lyst på sex igjen mens man går gravid? Synes litt synd på mannen min...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10943959-sex-n%C3%A5-i-begynnelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det går kjempefint med sex nå i starten, men merker at jeg vil han skal være forsiktig. Vet også at det ikke kan skade babyen, men tenker jo en del på det likevel. Det viktigste er at man føler seg opplagt og har lyst. Mannen får heller glede seg over de gangene det blir sengekos

Vi hadde sex de første ukene av svangerskapet, men nå orker jeg ikke. Er uvel og helt utslitt. Samboeren min ser jo det og ymter ikke frempå engang, men jeg får så dårlig samvittighet. Samboeren sier at jeg jo har en gyldig grunn, men jeg har så lyst til å tvinge meg igjennom det likevel - for hans skyld. Men når det kommer til kvelden som orker jeg ikke tanken. Om bare klumpen i halsen kunne gått bort. Andre som har dårlig samvittighet overfor partneren?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...