nr 6 på vei Skrevet 19. november 2007 #26 Skrevet 19. november 2007 Selvfølgelig får de mene det de vil............ Den overskriften indikerte at det var noe alvorlig med mcDonalds siden overskriften var så "sterk". Jeg er heller ikke tilhenger av frokost på mcDonalds, men overskriften tilsier at det var mcDonalds det skulle være noe galt med, men det er faktisk ikke dem HI mener det er noe galt med................................ men foreldrene..........
mor.monsen Skrevet 19. november 2007 #27 Skrevet 19. november 2007 Her var det mange sinna damer! Jeg hadde nok stussa litt om jeg gikk (ville nok ikke jogga) forbi mækkærn tidlig på dagen og det var kø utenfor. Men som noen nevnte over her.. Tror nok det må ha vært en bursdag eller noe. Litt sært å stå i kø utenfor ei fast food sjappe å venter på at det skal åpne ellers? Om jeg skulle ut å spise lunch eller frokost ville jeg gått vidre til et annet sted om døra på det stedet jeg skulle til var låst.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 19. november 2007 #28 Skrevet 19. november 2007 Det har jeg fra en reklame fra mc donalds....og ja det er en liten burger...
Tante Barbara Skrevet 19. november 2007 #29 Skrevet 19. november 2007 Jeg må bare få sagt at jeg syns Mcdonalds er ett grusomt sted, med søpplemat, masete og ukoselig. Vi har kjøpt is der ett par ganger om sommern, men sitter ikke inne. Heldigvis bor jeg Oslo som har en haug billige og hyggelige restauranter vi kan gå på om vi vil spise ute. Derfor er det aldri mas fra lillegull om å gå på Mcdonalds, tror ikke hun vet hva det er en gang! Jeg må si at jeg hadde reagert på akkurat samme måte som HI om jeg så en kø utenfor der tidlig på søndagmorgen. Det vitner om en haug foreldre med utrolig dårlig fantasi..og lite sans for god mat...
OhBaby! Skrevet 19. november 2007 Forfatter #30 Skrevet 19. november 2007 fatter ikke at folk gidder henge seg opp idetaljer, ja jeg skrev innlegget heeele 13 timer etter joggisen min,pga at jeg hadde vert på jobb hele etterpå,og ikke har tid til å sitte på bim da.. og ang overskriften,for meg var det helt absurd at det var kø utenfor før klokken 10 om morgenen. sånn er det bare. for meg er mc donalds søppel,da mener jeg alt av frityr og burgers.. det smaker ikke mye godt,er fyll for magen lissom,men jeg liker det ikke. jeg trenger heller ikke å jogge for å holde vekta,meeen LIKER å holde meg i form for å få overskudd og energi til en krevende hverdag. jeg må bare si min mening,men skulle tydeligvis lagt det inn på krangle,siden noen bare må kjefte og smelle og ikke la folk ha egne meninger. er så gla man ikke kan være anonym på skravle!!!! ha en strålende kveld jenter!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #31 Skrevet 19. november 2007 Er enig med deg jeg, Stine27. McDonald er usmakelige, tørre greier. Salaten blir skylt i sukkervann til slutt for at den skal holde seg bedre, burgerne; tørt og smakløst, pommesfrites - godt til å være p.f, men det er jo på verstinglista når det gjelder fett. Er der kanskje to ganger i året, men angrer like mye hver gang...
OhBaby! Skrevet 19. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 19. november 2007 skyllet i sukkervann???!! det er det sykeste eg har hørt!!
nr 6 på vei Skrevet 19. november 2007 #33 Skrevet 19. november 2007 Jfr tidligere svar fra meg; innholdet og Stine27s mening har jeg ingen innvendinger imot. Jeg reagerer derimot på virkemidlene i overskriften "omg!!!mcDonalds" Man velger overskrift utifra at man mener den skal fange oppmerksomhet, og det gjorde denne til gangs. Selv trodde jeg det var avdekket alvorlige ting med mcDonalds som hun ønsket å informere andre brukerer om, men men..........
OhBaby! Skrevet 19. november 2007 Forfatter #34 Skrevet 19. november 2007 jeg fatter bare ikke hvorfor man henger seg opp i overskriften jeg. seff vil jeg ha svar,og da ville jeg jo ha en overskrift som fanget oppmerksomhet.. men omg!! for meg betyr mer som en oppgitt lyd! som i ehhhh mc donalds el nå.
Blå + en i magen Skrevet 19. november 2007 #35 Skrevet 19. november 2007 Enig med deg Stine27, hadde også stussa ved kø av barn med foreldre foran McDonalds før kl. 10 om morgenen! Vi får satse på at de hadde fått i seg frokost først;)
OhBaby! Skrevet 19. november 2007 Forfatter #36 Skrevet 19. november 2007 hehe,jah! håper de hadde knaskret nå knekkebrød eller grovbrød på forhånd! :)
Linaria Skrevet 19. november 2007 #37 Skrevet 19. november 2007 Det er ikke sikkert de er der hver dag da :-) Blir ikke provsert av at folk innimellom tar ungene sine med på McDonalds. Men, det jeg desverre har sett noen ganger, er mødre som tar brus i ungenes tåteflasker! Det blir jeg like sjokka over hver gang. Skjønner ikke poenget. Hvis de vil gi ungene noe annet enn vann til måltidet, så selger McDonalds juice også... Greit nok med brus til store unger, men til unger som enda bruker tåteflaske??? =I
mybabyboy Skrevet 20. november 2007 #38 Skrevet 20. november 2007 Det kan vel ikke tenkes att siden det sto en haug av foreldre der att det var barseltreff??? er sånne steder vi er på når vi treffes en gang i mnd hvertfall.. og barna må jo ikke stappe i seg burger hver eneste dag hele året fordi de var uten for en mc donalds en gang? Også må jeg si, om det var frokost tviler jeg på, Har enda ikke møtt noen hvor barna sover sp lenge på dagen, og kan vente med frokost til 10 på dagen
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. november 2007 #39 Skrevet 20. november 2007 Kl 10 er ikke frokosttid her i huset i alle fall. Mine to rakkere er oppe mellom 5 og 6, uansett hvilken dag i uka det er, vi spiser alltid frokost i god tid før 7, og lunsj i ti-tiden er helt normalt. Og jeg vet at jeg ikke er alene om å ha barn som er våkne tidlig. Har spist lunsj på kafe i 10-tiden flere ganger jeg, hvor vi da har spist frokost hjemme, ordnet oss, vært ute og gått tur eller lekt, og stukket innom en kafe for lunsj. Ikke uvanlig i helgene det her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå