Gå til innhold

April: Falsk krupp for 3. natt på rad...

Anbefalte innlegg

...når er det denna dritten forsvinner???????

Skal han ikke vokse det av seg snart. Stakkar, han blir jo så oppkavet og redd.....og vi prøver å leke super roligeforeldre...*skjelve*

I natt rigget vi oss til på verandaen og så på tegnefilmer gjennom vinduet inn i stua med døren på gløtt så vi kunne høre....Var jo litt kos også da....hvis man klarer å se bort i fra at vi holdt på å fryse ihjel og sovne på stedet. Både mor og sønn ville jo ellerhelst bare krype under den varme dyna og sove videre.

Når går dette over??

Fortsetter under...

Herlighet så plagsomt da! Viruser går over på tre dager så om det skjer i natt igjen så er det vel noe ekstra på topp?? Og da er det vel på tide med et aldri så lite legebesøk... Dere har fått ekstra sterk hostesaft fra legen allerede?

Æsj, det er noe driit altså. Hadde 2 netter forrige uke med snuppa. Og tendenser flere netter. Hun har gått å hanglet i over 1 uke, hatt høy feber i 2-3 dager, men ingen ting i helgen. Vi har latt merke til at hun var veldig klam da, og fryktelig utilpass. Sendte henne i bhg i dag. Men de ringte meg og spurte om jeg kunne komme over på avd(jobber i samme bhg). Og hun bare gråt stakkar, men ingen feber. Ringte legen og fikk komme med en gang. Og så viste det seg at hun har lungebetennelse...

Vet ikke om jeg har sagt det før, men et gammelt kjerringråd er å spise saftis. Vi har alltid det i fryseren på vinteren. Og det hjelper på vår lille og store. Gutten min på 9 hadde det senest i fjor vinter. Og da ble jeg virkelig redd. Pleier å holde meg rolig fordi vi er så vant med det nå. Men da gikk det såå lang tid før han klarte å trekke pusten ordentlig at jeg stod med tlf i hånda. Da var det lillesøster sin ventoline som hjalp til slutt..

God bedring til lillegutt aprilbaby, prøv med is hvis du ikke har gjort det før.

Klem

Annonse

Hei Skorpion! Joda han har fått både det ene og det andre. Føler jeg dytter i han hele medisinskapet....Efedrin og Ventolig og Solvipect osv....også avslutter vi hele seansen n\men Lillipop og isvann :-)

Har alltid en nød-Lollipop i fryseren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...