Gå til innhold

modne gravide

Jacinta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 44 år og gravid for fjerde gang. Sist for 15 år siden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen! Jeg er 41,5 og venter min fjerde. De andre er 17, 14 og 10.

Termin om 9 dager

Skrevet

Jeg er ikke så gammel som dere, men er 36 og venter første. Kult at dere får mange barn og med lange mellomrom.

Samme mann?

Skrevet

Jeg er 42 år.Har to jenter fra før på 20 og 17 år.Vi skal ha barn i jannuar.

Skrevet

Hei!

Jeg er 42 og gravid med nr 2. Førstemann er 15 år.

=D

Skrevet

Med meg er det ikke samme mann nei, Min første mann ville ikke ha mer enn to barn. Da jeg ble gravid for tredje gang ( med spiralen ) tvang han meg til å ta abort. Da jeg ble gravid for fjerde gang ( tro det eller ei, jeg brukte p-piller og slurvet IKKE ) sa jeg at nei, det blir ikke noen ny abort. Vi var gift i 25 år, så separerte vi oss nå i mai. Fikk en ny mann som ville ha barn med meg og det ville jeg også. Så det var ut med hormonspiralen og etter et par måneder så ja, nå er jeg gravid.

Skrevet

Jeg er 41 og venter nr 5. Tilsammen får vi 7. Eldste er 15 og yngste er 8og vi gleder oss stort alle sammen.

Skrevet

Jeg er bare 36 jeg da. Venter første og var så heldig å få klaff på 1. IVF (tette eggledere) og er i dag 6+ 1. Håper spiren holder seg på plass.

Skrevet

Jeg 38 år og gravid for tredje gang. Sist for 12 år siden :)

Skrevet

jeg er 36og venter mitt 4 barn i mars.Har fra før gutter på 11, 8 og 1 år.Ikke med samme mann

Skrevet

Er 35 gravid med nr 3. Ikke med samme mann. Har en på 17 og en på 7 fra før :)

Skrevet

Nå er min skjønne gutt kommet til verden!!! vi storkoser oss, men det var litt uvant å begynne på igjen. Og ja , mine barn har samme far alle fire, spredd over 17 år...

Skrevet

Jeg er 40 og venter nr 5. Har tre store barn med min første mann. Jenter på 17 og 15 år og gutt på 13 år. Med min andre mann har jeg gutt på 2,5 år.

Skrevet

Jeg er 38 år,gravid for tredje gang,hun eldste er 18 år,så har jeg en liten som blir et år i morgen og så har jeg en liten spire,som jeg fikk vite om i dag.

Skrevet

Jeg er 38 år og gravid for 2. gang. Hadde en sa i fjor, så dette blir vårt første barn. Vi har prøvd en stund... Også fant jeg ikke han jeg følte at det var riktig å få barn med tidligere. Derfor blir jeg en moden førstegangsfødende en gang i juni/juli:)

Skrevet

Jeg er 43 år og venter nr. 3. Det er snart 20 år siden sist ;)

Skrevet

Er 42 år og har to fra før. 16 år siden sist :-) Gleder oss masse!!!

Skrevet

Er det noen av dere modne gravide som bor i Bergensområdet? Kanskje vi kunne treffes en dag?

Skrevet

jeg er 42, snart 6 uker på vei, noen fra Buskerud?

Skrevet

er 43 venter mitt første i januar 33 uker i dag. jeg har prøvd siden 1988......så dette er gode greier........spennende.

Skrevet

Jeg er førstegangs og av god gammel aargang - fyller 41 rett etter terminen 7. januar.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 41, blir 42 før termin. Mitt første barn

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer alle sammen!!!!

Jeg er 43 år, gravid med IVFog har et barn på 17 år (naturlig)!

Skrevet

Hei!

Jeg er 40,har 3 barn fra før,på 18,11 og 4,samboer har ei på 8,og vi er nå gravid m/trillinger.Jeg bor i Sør-troms,noen fler i fra troms fylke?

Skrevet

Hei :-). Jeg er 40år, fra Bergen, og venter nr.2 i april :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...