Gå til innhold

Julegaver i barnehagen

Anbefalte innlegg

Gra før har jeg hatt ett barn i familiebarnehage og der gav jeg de to ansatte en liten julepresang og julekort før jul. I år har jeg to barn i samme barnehage og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Synes ikke jeg bare kan gi presang til noen og skal jeg gi til alle de ansatte på begge avdelinger blir det ni presanger. Da blir det jo veldig mye. Lurer på å gi en presang til hver avdeling, men hva? Synes konfekt er litt kjedelig. Tenkte på å bake en kake, men de får vel mer enn nok av slike ting sånn rett før jul?

Hvordan pleier dere å gjøre det? Gir dere til noen, alle, samlet, hver for seg og ikke minst hva gir dere? Eventuelt hva setter dere pris på å få, dere som jobber i barnehage selv?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10942559-julegaver-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kake er en god ide, godteri slår alltid godt ann på vårt pauserom. (jobber i barnehage) Fruktfat er også en slager.

Du MÅ jo ikke nødvendigvis gi noe heller... Et kort hvor du takker personalet er også veldig koselig å få. Det er tanken som teller. Kjekt å få høre at vi som jobber med barna blir satt pris på.

Det går jo også ann å høre med de andre forledrene om de er intressert i å "spleise" på noe til personalet.

Til dem i bhg til gutten min har jeg kjøpt krukker som jeg fyller med snop. En til hver av de som er på avdelingen. Men så har jeg bare et barn da.

Den kjekkeste gaven jeg har fått av et barn i barnehagen selv er en liten skål som barnet hadde malt på og fyllt med litt godteri. (pakket inn i selofan.)(som sikkert ikke skrives sånn...) skålen var liten og det var ikke plass til mye goderi oppi, men det at de hadde tatt seg tid til å male på skålene til oss varmet masse. Den skålen har jeg fremme hver jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...