Gå til innhold

Er det samme vognpose til Easywalker orginal og Easywalker SKY?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke samme posen, men jeg tror de fint kan brukes om hverandre. Sky slin er liltt bredere i toppen (ryggstykket) Jeg har kjøpt denne posen, men er seltt ikke fornøyd. Det er ingen skikkelig vinterpose, så vi går for en Odderwalder lammy istedenfor. Kanksje bruker jeg originalposen når ungen blir større, og bare trenger fotpose.

ok. Takk. Jeg har en simo med voksi som jeg bruker på de kaldeste dagene, men tenkte å bruke Skyen litt mer med vinterdressen på. Synes den blir veldig åpen, og tenkte at originalposen gjør den litt lunere( ser ut til at stoffet er stivt så det står av seg selv på en måte)

Fungerer den bra som vindstopper? (Synes odenwalder posen ser super ut, men den er for dyr....)

Original og sky har to forskjellige poser...

Vi valgte å køpe originalposen til skyvogna fordi vi fikk den billigere, og fordi den er 10 cm lengre enn skyposen.

Ikke noe problem å feste den i vogna, men den er jo ikke av de luneste posene.... Så svigersøster som bruker denne til sovevogn hun har voksien oppi ew-posen hun, så da blir den varm, og så funker ew-posen som et vindtrekk...

Den passer nok fint som vindstopper. Om du har en annen pose til de kaldeste dagene fungerer det nok bra. Ellers er det jo bare å brette et ullteppe nedi posen i tillegg, så blir det sikkert lunt og godt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...