Lykkeliten123 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg tar disse vitaminene som man skal ta første trimester. Men hva med når man går over til andre trimester? Skal jeg gå over til å kun ta folat? Noen som vet?
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det er anbefalt å ta folat i første trimester... etter dette trenger du ikke ta dem. Da jeg var gravid sist tror jeg allikevel at jeg tok multivitaminer + folat og tran hele svangerskapet..... ugh.... ånei.... tran ja. Det har jeg jo glemt til nå Må vel kjøpe meg en flaske:) Ønsker deg lykke til med svangerskapet! Når har du termin?
Lykkeliten123 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Takk for oppklarende svar. Har visst glemt (les; fortrengt) tran jeg også ;o) Det er seks år siden sist svangerskap så jeg føler meg nesten som en førstegangsfødende igjen ;o) Har termin ca.18 juni ifølge BIM. Har avtale hos jordmor i midten av desember. Har valgt samme som jeg hadde sist, hun er privatjordmor og har eget ultralydapparat- veldig kjekt =) Du då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå