Gå til innhold

Emmaljunga citi cross og emmaljunga bilstol

Anbefalte innlegg

Er det noen som har negative erfaringer med City Crossen? Vi vurderer denne. Hva er best, hard bag eller city bag? Er det en ulempe at det er punkteringsfrie hjul? Går det an å slå sammen vognen med citybagen på? Er den lett å slå sammen?

Noen som har Emmaljunga sin bilstol? Er denne god? Pris?

Fortsetter under...

ut fra debattene her inne, er det få som har negative erfaringer med city cross:-) jeg er kjempefornøyd!!:-) Det er ikke noen ulempe med punkteringsfrie hjul syns jeg, de er tykke og gode å trille med, og jeg "kjører" vogna ganske hardt:-) på all slags underlag. Jeg har bare brukt den som sportsvogn, ett år nå, så har ikke erfaring med city bagen. Tror ikke det går an å slå sammen vogna med bagen på. Men den er veldig lett å slå sammen. Kan anbefale den!!:-) Ville foretrekke hardbag hvis jeg skulle ha til nyfødt, syns det er greit å kunne løfte ut bagen og ta den med inn.

Jeg har city cross med city bag. Er kjempefornøyd. At den har punkteringsfrie hjul synes jeg bare er positivt. Den er lett å slå sammen, jeg tar aldri bagen av understellet når jeg f.eks løfter den inn i bagasjerommet. Nå har vi gått over til sportsdelen, er veldig fornøyd med den også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...