**synne** Skrevet 18. november 2007 #1 Del Skrevet 18. november 2007 Vi har vært på to loppemarked i helgen. Kjøpte vokseseng til knerten, pult til snuppa, stol til meg (sånn plommerød fløyel ørelapp... hihi) og en benk til kjøkken/gang, som man kan putte ting i setet på.. -Denne må males og trekkes om da, men.. Den kan bli fin Så fikk snuppa fire filmer og fire puslespill, jeg fikk masse keramikk og glasskåler, og en skål med lokk som iflg svigerfar var verdt flere hundre kroner(!!!) -jeg fikk den for 5... hehe.. Et plastjuletre fra europris.. -det hadde vi tenkt å kjøpe uansett, for å ha under trappen, pyntet med "barnepynt". Og nå fikk vi det jo gratis.. -medisinsk leksikon fikk vi også med oss.. Og dette er ikke alt en gang!! Husker rett og slett ikke alt, for det ble en del ja.. -Til den nette sum av 380 kr!!! De hadde utrolig mye fine ting! -Bare synn vi alt har et fullt hus... Menmen... Er nå gøy da, å gjøre sånne kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 18. november 2007 #2 Del Skrevet 18. november 2007 Ja det er nesten skremmende hvor mye vi kvitter oss med som kan brukes av andre... Synd at mange bare kaster disse tingene i søpla, er så mye bedre at de går til en god sak som loppemarked eller Fretex! Hørtes ut som et bra varp du har gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. november 2007 #3 Del Skrevet 19. november 2007 Kjempe heldig som har funnet det på loppemarked. Bra at folk kan gi sine gamle "ubruklige" ting slik at andre kan dra nytten av det. Kjempe kupp - kjekt når en får mye ut av pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå