Gå til innhold

April: Loppemarked :)

Anbefalte innlegg

Vi har vært på to loppemarked i helgen. Kjøpte vokseseng til knerten, pult til snuppa, stol til meg (sånn plommerød fløyel ørelapp... hihi) og en benk til kjøkken/gang, som man kan putte ting i setet på.. -Denne må males og trekkes om da, men.. Den kan bli fin ;) Så fikk snuppa fire filmer og fire puslespill, jeg fikk masse keramikk og glasskåler, og en skål med lokk som iflg svigerfar var verdt flere hundre kroner(!!!) -jeg fikk den for 5... hehe.. Et plastjuletre fra europris.. -det hadde vi tenkt å kjøpe uansett, for å ha under trappen, pyntet med "barnepynt". Og nå fikk vi det jo gratis.. -medisinsk leksikon fikk vi også med oss.. Og dette er ikke alt en gang!! Husker rett og slett ikke alt, for det ble en del ja.. -Til den nette sum av 380 kr!!!

De hadde utrolig mye fine ting! -Bare synn vi alt har et fullt hus... Menmen... Er nå gøy da, å gjøre sånne kupp! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10941590-april-loppemarked/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er nesten skremmende hvor mye vi kvitter oss med som kan brukes av andre... Synd at mange bare kaster disse tingene i søpla, er så mye bedre at de går til en god sak som loppemarked eller Fretex! Hørtes ut som et bra varp du har gjort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...