Jubelbrus* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Skal kjøpe vinterpose og har hørt mye bra om Odenwälder Lammy- posene. Men er 1800,- en grei pris?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 det er vel det den ligger på tror jeg..... Valgte selv å gå for muki (muci+++) Fordi det ikke blir så kaldt her at det er nødvendig med lammy, den koster 900 på lilleprinsen Veldig grei pose syns jeg
Jubelbrus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Selv bor jeg langt nord, så da er det greit med en såpass varm pose. Nå står det mellom denne og en Voksi Aktiv til samme pris. Hva er best å satse på?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Har ikke voksi selv, men min søster har denne til sin datter, og hun sa hun ville velge odenwalder til nestemann...husker ikke grunnen da Men jeg tror du kan bruke voksiposen lenger, selv om odenwalderen er ganske lang, for når hvis du snører den inn rundt overkroppen, tar det ganske mye på lengden, ( men tror uten å være helt sikker at lammyen er lenger enn muki) Men det kan det jo være at voksien også gjør....?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ja, 1800,- er en grei pris på Ôdenwalder Lammy XL! Det er ihvertfall det de selger de for på lilleprinsen.no! Vile gått for lammy xl, da voksi har en tendens til å bli litt kort om en får en unge som er litt lang! --> tenker på når barna blir en 2-3 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå