Gå til innhold

Fredag fekk eg ei nydelige jenta!

Anbefalte innlegg

Så kom endelig dagen for meg òg. Gjekk å var halvsjuk torsdag 15, og natt t fredag skjedde det endelig noko. Eg ringte sjukehuset 1.30 på natta, og sa det var ca 8 min mellom riene, og fekk då beskjed om at eg kunne venta til det var 5 min mellom. Ein time seinare ville eg ikkje venta lenger og kjørte til sjukehuset. Rekna med å bli sendt heim igjen, men ville i allefall sjekka. 2.45 låg eg med ctg, og blei sjekka, og det var allerede 6-7- cm åpning, så eg blei innlagt.

Sat litt i badekar, som eg syns hjalp greit, og gjekk etterpå over på lystgass, som òg fungerte bra for meg. Blei ikkje dårlige.

Sjølv med såpass opning, tok d ganske lang tid syns eg, og jenta mi kom endelig ut 10.40 på fredag 16.november. Eg syns det var litt hard fødsel, men det gjekk nok etter måten fort. Eg måtte sy nokre sting, men det er òg normalt.

Jenta vår er heilt perfekt, og nå er me heima frå barselhotellet og skal bli skikkelig kjent med ho som har budd i magen min i 9 mnd!

Håpe alle har det bra, om dåkken fortsatt vente, eller har fått ut nurka dåkkas!

Lykke til alle saman! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10940734-fredag-fekk-eg-ei-nydelige-jenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...