Gå til innhold

dere som har barn som er sent ute med å krabbe, reise seg opp og gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte de....??? lester bare om de som er tidlig ute her inne jeg.... men snuppa mi er snart 9,5 måneder og hverken krabber, reiser seg opp eller går.... må vel være fler av samme ulla her vel....??? hehe....;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Min eldste begynte ikke å forflytte seg fremover før han var 9 mnd, så begynte han å krabbe da han var 10,5 mnd, reise seg opp når han var ca 11 mnd og gikk da han var 13 mnd. Han var, og er, en bedagelig type. Småbrødrene hans er av den tidlige typen.

Skrevet

Gutten vår krabbet ikke før han var nesten 1 år, gikk da han var 14 mnd. Men han begynte å løpe og hoppe med begge beina rett etter, så jeg følte han tok igjen alle de mnd uten aktivitet:)

Jeg husker jeg var ganske så bekymra, men naboene mine sine barn gikk ikke før de var 19 mnd, så det er så forskjellig.

Skrevet

Eldste jenta mi begynte å krabbe ved 8mnds alderen, og tok sine første skritt på selveste 1års dagen.

Minstejenta er 8 mnd. Hun krabber ikke, men "drar" seg fremover med armene. Klarer ikke bevege seg så veldig mye på den måten, så jeg venter utålmodig på at hun skal begynne å krabbe. Liker aldeles ikke å ligge i ro.

Skrevet

Dattera mi er 14 mnd og har akkurat begynt å reise seg, så det er ikkeno å stresse med. Krabbe har hun aldrig gjort, humper seg framover på rompestumpen hun...:o) Tenker hun går i løpet av et par måneder...

Skrevet

Mi jente på 7 mnd ligger fint og rolig på magen. Kommer seg ingen vei enda.

Annonse

Skrevet

Gjennomsnittsalder for å gå er faktisk 14mnd, så det er jo god tid enda!!

Skrevet

Jenta mi begynte å krabbe da hun var 11 mnd. Rullet for første gang når hun var 8 mnd. Nå er hun snart 15 mnd og kan alt bortsett fra å gå. Men tror det og nærmer seg, for i går tok hun 1 steg.

Skrevet

godt å høre at det er flere....;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...