Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjempespennende...! Du har tatt omtrent akkurat den samme flyturen som jeg tok en uke tidligere :-) Men jeg fikk et fly 13.10 som gikk via Oslo og var litt billigere enn 14.10-flyet :-) Jeg fløy business-class nedover! Krysser fingrene for at dette var den siste turen din da!

Tjorven1: det er bare to t-baner som går til flyplassen, og begge to stopper på Nørreport, så dette burde gå helt fint. Du kan ta toget også, det går egentlig raskere om du har dårlig tid, for det stopper ikke på så mange stasjoner. Masse lykke til til deg også!

Fortsetter under...

jepp, nå har vi "lært". :-)

må bare spørre: er el-sprøyten noe man bruker når man over flere sykluser har hatt problemer med å finne el, eller er det mange som bruker den helt fra begynnelsen av? jeg oppfatter jo el-sprøyten som en veldig bra måte å være helt sikker på el, for det er vel det den gjør - styrer el? hadde vært utrolig greit å slippe testingen morgen og kveld, særlig nå som vi føler at vi ikke helt vet når el kommer. må begynne å teste veldig tidlig for å føle oss sikre på at vi får den med oss.

hva kan være motargumentene mot el-sprøyten? jeg har ikke fått noe info fra stork om at det kan være lurt å bruke den, men er det bare fordi de ikke har det som sin "filosofi", eller hva man skal si?

hvordan foregår undersøkelsen hos trolle? er det innvendig UL?

neste el blir vel i begynnelsen av desember, ja, og da SKAL vi ned!

takk for lykkeønskninger og i lige måde!

Hei Tjorven1,

det er vel egentlig toget jeg har tatt, fra spor 2, betaler for 3 soner, danske 28.50, du kan betale med mynt eller kort, men ikke sedler. Jeg passer på at toget går både til hovedjernbanestasjonen (da er du i riktig retning) og ett stopp lenger, det er Nørreport. Derfra er det bare noen få kvartal til Stork klinikk, fin spasertur.

Ønsker deg masse, masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...