Gå til innhold

Flere en meg???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens flottest samboer, som steller og ordner for meg om dagen, behandler meg som en prinsesse og vi gleder oss så vannvittig til barnet kommer i slutten av jan.. Men for hver uke som går, så mindre sex blir det, nå er det over to uker siden sist... Føler meg ikke spes sexy om dagen, men hjelper da heller ikke med en som er lite inntressert........ Har andre opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

merker at ikke behovet er så stort her heller. ikke fullt så lenge siden sist her og samboer er like ivrig hver dag, men han er forståelsesfull heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i samme båt... prøver hver kveld men han er for opptatt me å enten lese eller løyse sudoku..

når jeg da snur mej så kommer han å holder rundt mej å sier han er for trøtt i dag men kan ta de igjen i morra... vel jeg venta enda på den dagen jeg...

men har og hørt at har man jevnlig sex i svangerskapet så skal de hjelpe på å ikke rivne så mye eller hindre at de skjer...

så vi gnir oss i hendene og håper på at de snur snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene!

 

Min sexlyst er uforandret, men hans er merkbart mindre. Jeg kjenner det på selvtilliten selv når det går for lang tid.

 

Han er for trøtt, han er for sliten. Han er for mett. Han har luft i magen. Han har hodepine (!). Det er for sent eller det er for tidlig. Eller så blir han freaket ut av at babyen sparker.

 

"Men jeg er sevfølgelig like sexy som alltid".

 

Jeg skal ikke være helt urettferdig. Jeg kan godt forstå at det er rart for guttene med livet i magen. Jeg merker at jeg blir litt immun mot bevegelsene til babien siden jeg kjenner det hele tiden. Det gjør jo ikke de, så det er klart at når de kjenner spark blir de mer bevisste på at babien er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at de kommende pappaene kan være litt bekymret for at de kan komme til å nå opp til babyen ved samleie selv om de med all fornuft vet at det ikke er sånn, så er det ikke alltid at følelsene henger med på det. Her har det gått litt opp og ned med sexlyst både for den kommende mammaen og pappaen, men prøver å være litt avslappet i forhold til det. Vi har sex av og til, så får vi ta igjen det tapte når babyen en gang kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok litt sjeldnere sex ja, men jeg forstår godt at det er veldig annerledes for mannen. Vi snakker veldig åpent om det, og han forteller meg hvordan han føler det. Jeg føler meg ikke spesielt sexy heller, så da er vi enige. Men en gang i uken må fortsatt til:)

Men ellers har man jo både munn og hender å gi bort eller få:) Ta på deg en sexy nattkjole i silke som skjuler magen litt, sett deg på kne og gi han noe alle gutter gjerne vil ha veldig ofte så kan man holde lyste og piffen i gang en stund til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under her... Blir mindre og mindre... Men jeg er visst like sexy... Right:) Egentlig litt deilig også.., men man føler seg ikke veldig bra, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var ærlig med meg: Jeg anser ikke deg som noe sex objekt i disse tider! Du er vakker , og du bærer på vårt barn. Det er noe beskyttende , og sårt over deg , å da føler jeg meg som den store stygge ulven som voldtar deg! Dessuten vet jeg at hodet ligger ned nå.. Å da vil ikke jeg være han der som " kommer innom å spytter"... (sæd)

 

Jeg personlig har all slags fantasier for tiden : Å bli Voldtatt høres fantastisk ut! *ler*

Poenget mitt er at jeg er veldig kåt , men får ikke noe respons hos samboeren min. Å det må jeg bare respektere!

 

Men klart... Av & Til... da koser vi oss :-)

 

Ellers er det mye kos , nærhet , berøring , osv osv.. Men jeg savner : Kom å taaaaaaaaaaaaaaaaa meg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe lyst selv jeg, alt kjennes "annerledes" ut der nede, så det er ikke like godt lengre, og med bekkenløsning og melkelekkasje fra puppene og andre små og store "skavanker" føler man seg ikke særskilt sexy heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier heldiggris. - Jeg er veldig lite lysten på sex men samboer maser. Slitsomt å avvise hele tida, men magen er stor, det er slitsomt alt, og har rett og slett ikke lyst. Synes det er vanskelig å avvise, men må jo være ærlig på det. Han forstår, men er skuffa så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...