Gå til innhold

spørsmål ang SA

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå snakker jeg bare av erfaring etter egen SA; jeg hadde først 1 uke med brun utflod, så blødde jeg litt. Kvelden jeg mistet kom det veldig mye blod og til slutt så kom embryoet ut. Hadde småblødninger i ca. 5 dager.

Håper det var godt nok svar for deg :-)

• 1 måned senere...

jeg har akkurat hatt en sa i uke 7. blør fortsatt har nå gått 15dager. blødde veldig mye den dagen jeg mistet, dagen etter kom morkaken. blødde som vanlig mens i en uke, me mye slim og klumper i tillegg. nå er d mye slim å brunt. håper det gir seg snart så vi kan komme igang å prøve på nytt:)

Bare til info, morkaken dannes ikke før i ca uke 12 sa legen til meg. Jeg trodde nemlig også det var morkaken. Det som kommer ut som en ganske stor klump er rett og slett svangerskapsrester (livmorslimhinnen har vel klumpet seg sammen vil jeg tro). Jeg synes å huske at jeg blødde et par uker. Først bare litt brun utflod fra søndag til fredag før smertene startet litt og blødningene økte. Skikkelige smerter og sterke blødninger lørdag kveld og en liten smerterunde med økte blødninger igjen mandag før det begynte å roe seg. Var hvertfall bedre enn smertene ved å ta abortpillene når jeg hadde en MA (anbefaler heller utskrapning for de som måtte være i tvil).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...