Gå til innhold

Flere som ikke har begynt å få mage i uke 12?


junimamma:o)

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 11+2, og ingen kan se at jeg er gravid ennå. Magen er riktignok større om kvelden, når jeg har spist mer, men om morgenen ser den omtrent ut som før. Bør jeg ikke begynne å legge på meg snart? Er ganske slank i utgangspunktet, så jeg trodde det kom til å synes tidligere på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen ting her heller :) er 12 + 1 fra menstermin, men ble satt en uke tilbake på ul. Men så har jeg også gått ned noen kg pga av svangerskapskvalme....

 

jaja, vi får vente og se når den popper ut :) Blir koselig m en liten kul på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere enn meg som venter på magen! :) Jeg er "bare " 9+5 man er ikke større, bare litt hardere under navlen enn ellers. Er også forholdsvis slank, og lang. Hvis man har langt liv har jeg hørt det kan ta lenger tid før magen vises, men vet ikke helt om det har noen sammenheng. Keep me posted! Håper på litt mage rundt uke 12, men ser jo at det er noen som ikke får mage før i uke 15-16, uff, det var lenge til!

 

Voks mage, voks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ventet min første så begynte jeg med mammabukser i uke 13. Det syntes ikke at jeg var gravid da men mine gamle jeans kunne jeg ikke bruke. Hvis jeg husker riktig var jeg nok i uke 15-16 når magen syntes for andre.

 

Nå venter jeg tvillinger og er 11 uker på vei og har allerede en gravidmage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...