Gå til innhold

mensen etter startet med nesespray???

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitte rå ser litt på kalenderen... jeg har syklus på 28 dager, begynte med nesespray 14(den 20 dagen i syklusen) og skal ikke begynne på sprøyter før den 28 - det vil si en uke etter jeg forventer menstruasjon i henhold til vanlig syklus... er dette normalt?

Lest fra flere her tidligere at de fortsatt ikke har fått mensen før de begynner med sprøyter - og lurer derfor på om legenkan ha tatt feil med en uke ved en uheldighet????

For sånn løpet er nå så går jeg 14 dager på nesespray og 9 dager med sprøyte+nesespray og så er det ultralyd 07/12.¨

Noen som vet noe???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10938564-mensen-etter-startet-med-nesespray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synarela nesespray nedregulerer kroppen din, og når det kommer en blødning etter noen dager, så er det en mensLIGNENDE blødning, den kan vare litt lenger enn en vanlig mens. Denne blødningen betyr at kroppen din er ferdig nedregulert, det er derfor du ikke skal begynne på sprøyter før denne blødningen. Dersom du ikke får blødningen innen de fastsatte datoene for sprøyter, skal du jo ta kontakt med sykehuset.... Sprøytene har en annen misjon, de skal fremprovosere eggposer foran uttaket, hvis jeg har skjønt rett? Det er iallfall med på å modne eggene, så dersom du ikke har modne nok egg med en gang, hender det at de gir deg sprøyter litt fler dager før uttak... Det er noen av klinikkene som har veldig utfyllende informasjon om prossessen, og der kan du være helt sikker på korrekt svar... Jeg tror den ene er i Bergen... Men jeg kan se om jeg finner det ut.....

Er du veldig usikker , kan du jo sikkert bare ring sykehuset, du får alltid et vennlig svar, det har jeg erfaring med.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...