Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Del Skrevet 18. november 2007 Samboeren min er pappaen til min sønn på 2 år og spiren i magen. Jeg er nå snart 15 uker på vei, og det var heller ikke denne gangen planlagt. Begge er studenter, jeg går 1.året og sambo går siste året. Forholdet vårt har skrantet veldig i det siste og har egentlig gått opp og ned siden forrige graviditet for 2,5 år siden... Nå i det siste har vi kranglet veldig mye og jeg knekker sammen og skriker hver gang. Det vi krangler mest om er for meg bagateller, men sambo er så forferdelig opptatt av at han skal få styre hverdagen sin helt selv og ikke la meg overlate noe ansvar til han. Han er flink til husarbeid og er den eneste i jobb, men overhodet ikke opptatt av kvalitetstid med familien. Vil helst være i fred når han er hjemme. Jeg aner ikke hvorfor han er blitt slik... Og så klager han masse om at jeg ikke gjør nok enda så mye jeg har ofret og utsatt p.g.a ungen/ungene. Nå har det i hvert fall gått så langt at jeg ikke orker mer... Han trykker meg så langt ned at det går utover studier, humøret og alt... Håper vi holder ut til etter jul, for jeg må få gjort unna høstsemesteret mens vi fortsatt bor sammen. Det er så tungt! Jeg greier meg sikkert økonomisk alene, og sånn passe praktisk, men det jeg er aller mest redd for er at han kan kreve delt omsorg for guttungen, dvs. 1 uke til meg og 1 uke til han. Det kan jo ikke være bra for ungen??? Han har helt klart best av å bo hos meg, da jeg alltid har satt han foran mine behov, noe annet enn hva pappaen har gjort... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10938539-kan-dere-hjelpe-meg-tror-snart-jeg-blir-alenemor-til-2/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Del Skrevet 19. november 2007 hei ang samvær med far kan ingen rett kreve at dere skal ha 50-50,det er noe foreldre må være enige om. mine barn er 3 år,18 mnd og 6 uker,de eldste har han fred-mand annenhver helg,å hver tirs og tors ettermiddag. babyen er det ingen samværs avtale med enda,han kommer hit å treffer henne. jeg kommer ikke til å gå med på økt samvær før jenta er så stor at hun kan få samme samværet som guttene. familievern kontoret er enig. de kom til å sende bekymrings melding til barnevernet om barna skulle ha 50-50 når de er så små. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10938539-kan-dere-hjelpe-meg-tror-snart-jeg-blir-alenemor-til-2/#findComment-10947943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå