sab22 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg har forstått det slik at jeg må sende inn siste 6 av 10 lønnslipper når jeg sender inn "krav og ytelse ved fødsel...". Arbeidsgiver sender inn inntekst og skatteopplysninger. Der har seg slik at min 6 lønnslipp får jeg ikke før i janura. har termin i mars. Er det for seint å sende inn skjema "krav om ytelse..." i janura. Skal jeg sende inn dette nå for så å ettersende lønnslippene?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Sist jeg hadde permisjon sendte jeg bare inn den siste lønnslippen før jeg sendte inn papirene. Det er mest for at de skal se hvilken stillingsprosent og arbeidsgiver du har. Ellers får de lønnsopplysningene fra arbeidsgiveren din eller skatteetaten.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg har fast jobb og fast lønn og sendte kun inn den siste lønnslippen. Arbeidsgiver sender inn eget skriv om inntekt og skatt til NAV.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Sist jeg var gravid så sendte vi med en kopi av årsoppgaven vår,det pga at det varer veldig hva bruttoen er pr mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå