:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 jeg går vgs nå. og litt grunnskole. jeg får støtte av nav til vg men ikke grunnskolen. også tenkte jeg og ta et fag på BI etter jul. det virker som om det er den veien jeg må gå for og komme meg inn der. men, dekker NAV deltidsstudier? for lånekassen gjør ikke det og dette faget koster 11.280,- noen som har erfaring med BI eller deltidsstudier?
desember-nurk=) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei! På besøk, hører egentlig til på BIM=) Jeg går selv på BI, siste året på Bachelor og blir aleneforsørger nå i desember. Utdanningsstønaden fra NAV dekker mitt kommende semester (både skolepenger på 25000kr og bøker 3000kr og reisevei 1000kr mnd). Siden jeg bare skal ta bacheloroppg i mammapermisjonen (og venter til neste år med de 3 resterende eksamene) betaler NAV bare det det koster for å ta bacheloroppg (ca 15 000kr) også betaler de resten av fagene når jeg skal ta opp de til neste år. Du må ha krav på overgangsstønad for å få utdanningsstøtte, men det regner jeg med at du har.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 jepp har OS. håper virkelig at de går med på og dekke at jeg tar noen fag allerede nå. hadde vert så deilig og gjøre noe annet en vg. blir gal av det ofentlig skole!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå