Gå til innhold

Erfaring med nettby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det stedet virker useriøst. At mannfolka der kun er ute etter en ting. HAr inntrykk av at de sidene som koster noe er best. HAr hørt bra om match.com.

Skrevet

Hei!

Jeg er på nettby, men har vel aldri vært der for å møte potensielle menn egentlig og da kanskje jeg har en annen oppfatning av stedet. Men har i alle fall ikke opplevd mye negativt:-) Har mange av mine venner der, og har også deltatt nogenlunde aktivt i enkelte grupper, og har fått nye bekjentskaper på den måten.

Synes blink og møteplassen er mer "kjøttmarked". Liker ikke det jeg...

Det med at steder man må betale for "inngang" er bedre har vel noe med at enkelte blir luket bort nettopp pga at man må betale.

Lykke til:-)

Skrevet

Syns nettby er veldig bra, men det er jo heller ingen datingside på linje med match og lignende, nettby er ett nettsamfunn bare slik som jeg ser det:)

Skrevet

føler og at nettby har en del mannfolk som bare er ute etter en ting. fått en del rare mail hehe. Men er ikkje så superaktiv der, bare inne å kikker stort sett..

er med i en gruppe som heter single aleneforeldre der er eg ofte inne å titter:)

Skrevet

Jeg møtte faktisk kjæresten min på nettby:o) Men det er mange snålinger der inne også ja.. Jeg er på nettby mest for å holde kontakt med endel venner og for å diskutere i forskjellige grupper. Det at jeg møtte kjæresten der var helt uventet, for jeg ser ikke på nettby som en sjekkeside.

Skrevet

Trives veldig godt på nettby jeg, er jo bare ignorere de man ikke vil skal ta mer kontakt. Har fårr mange sliprige brev fra mannfolk som bare er ute etter en ting ja.

Men jeg traff da også kjæresten min der inne :)

Skrevet

hvem er dere på nettby da? eg er akt80 og trenger flere på vennelisten min hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...