Gå til innhold

ang temping og EL (problemet er vel egentlig EL testene)

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid eggløsning, jeg temper og tar EL-tester samtidig. Men denne gangen har det skjedd noe rart. Jeg har tatt EL-testene men de slår aldri ut, men jeg bruker jo til og med pergotime, så jeg må jo ha EL. Det som også er så rart er at tempen har steget slik som den pleier før jeg har EL, men ingen positiv EL test. Jeg har noen teorier selv på hva som kan ha skjedd.

1.Da jeg bruker crinone, så tenker jeg at kanskje jeg ikke har hatt EL selv om temperaturen er steget

2.Jeg går til akupuntur og hun prøver å få EL tidligere i syklusen. dette gjorde hun da jeg prøvde å bli gravid med jenta mi også. det som da skjedde var at jeg ikke fikk positiv test før på EL dagen, å jeg ville ikke merket LH stigningen dersom jeg ikke hadde testet 2 ganger for dagen slik som da. Så kanskje det er det som har skjedd, jeg har ikke fått positiv for jeg har gått glipp av en kort LH stigning. Jeg tenker litt sånn at når en prøver å fremskynde EL så kommer LH stigningen veldig fort, derfor har jeg ikke oppdaget den.

Ble kanskje rotete dette, men hva tenker dere om dette?

kan legge til at dersom jeg hadde fått en positiv EL-test så vet jeg at EL hadde vert på dag 15 denne gangen(akkurat som alle de andre gangene akpunktøren har jobbet med EL), det er bare det at jeg ikke har fått pos EL test som gjør meg litt forvirra.

Min chart: http://www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86

Fortsetter under...

Nei, de er tydeligvis ikke det, så jeg satser på at jeg hadde EL dag 15, og går ut i fra det.

nei, jeg bruker crinone fra dag 15, annenhver dag frem til dag 25 eller frem til jeg får mensen

takk for svar:)

Beklager at jeg svarte litt for raskt. Sjekket charten din og så at du tydeligvis hadde el dag 15, selv om det ikke slo ut på testen. Men du burde nok vente til charten viser at du har hatt el før du begynner med Crinone uansett. Dag 17 fx.

Annonse

jeg spurte min gyn (some r en spesialist innen for dette området) om jeg skulle starte dag 15 i syklusen uansett om jeg hadde hatt EL elelr ikke, å da sa hun ja. derfro startet jeg på dag 15.

Jeg vet at det er lurest å bruk ettermiddags urin, så det er det jeg gjør.

takk for svar alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...