Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen her stått på spray lenge dvs 4 uker med nedregulering før eggmodning sprøyte start?

hvordan gikk det forsøket?

Jeg skal stå på spray litt over 4 uker før puregon start pga klinikkens kapasitet(fullbooket i uke 2)

Leste nå om ei som måtte vente til neste mens da 4 uker på spray før sprøyter kunne gjøre forsøket dårlig!?

Klinikken her sa ikk enoe om dette! Skeptisk nå jeg til å spraye så lenge....

Har kun sprayet i 15-17 dager før sprøytene i tidligere forsøket som var vellykket.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10937305-synarela-spraying-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sprayet vel i 3 uker ca, før sprøyter... ikke mer... men jeg tror nok klinikken ville ventet en syklus med oppstart for deg, hvis det hadde gått utover kvaliteten på forsøket, så tror du kan ta det helt med ro, i pors sa de at det ikke hadde noe å si da jeg kommenterte at jeg måtte spraye lenge... det var også for å komme i uke 46 i stedefor uke 45....

lykke til

Hei.

Jeg skal ringe klinikken å spørre legen i morgen. Ikke alltid sykepl. vet vettu....hun sa bare at ja, du må nå stå på spray lenge da....

Håper det ikke gjør noe. Synd å måtte utsette en mens til som jeg overhodet ikke vet når kommer pga mens kan være ustabil etter fødsel.

3 uker som du skal, vet jeg de fleste gjør så det er jo greit.

Hei Purple !

Jeg skal også spraye lenge denne gangen,

pga julestengt klinikk.Begynner på spray 1 desember,men begynner ikke å stikke før den 29 desember.Første ultralyd 7 januar.Har ikke hørt noe om at dette kan være negativt for forsøket,men blir jo naturlig nok skeptisk nå...Dette er mitt 3 og siste offentlige forsøk,og ville jo tro at klinikken også var interesert i at dette skulle gå bra...

Grubbler litt nå...

Annonse

Hei:-)

Vi ble anbefalt å hoppe over en mens fordi det ikke var mulig med uttak før over nyttår. Sykepleieren sa det ikke hadde noe å bety om en sto på spray så lenge men at det kunne være uheldig for de som reagerer på hormonene. Det er nok ingenting å bekymre seg over

Takk for svarene:o)

Jeg er lettet nå. De på klinikken her sier det ikke har noe å si for forsøket. mange sto enda lenger på spray også. Og har lest om fler som har gått på spray 4 uker før sprøytene hvor de har fått ut bra med egg + gravide.

Det eneste jeg har merket av spray tidligere er noe hete tokter, men det får gå. Mitt 3 hoved forsøk dette så håper det går i box denne gang også+ et svangerskap som varer myeeeeeeee lenger enn sist som var uke 22.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...