Gå til innhold

pakker kofferten i dag:o))Klar for avreise og innleggelse i morgen tidlig, keisersnitt på St.Olavs tirsdag!!:o)

Anbefalte innlegg

Ja, da er tiden straks her og vi skal endelig få treffe Antonie:o))

Denne gangen føles det som tiden har fløyet.

er så rart å tenke på at hun snart er her og jeg slipper å gå gjennom en fødsel tom:o))

Etter en lang og vanskelig fødselopplevelse forrige gang så ser jeg frem til keisersnitt denne gangen....dog ingenting er vel smertefritt.

Vil bare ønske alle dere andre supre jenter som går å venter enda og som allerede har fått lykke til videre:o))

Fortsetter under...

ønsker deg masse lykke til,heldig du er :) må vente helt til 28.neste mnd på mitt ks,leeeeeeeeeeeeeeenge spør du meg hihi. kos deg og vit du er misunnet haha :)

Lykke til og gled deg:)

Fire dager siden mitt snitt, og klarer meg fint på paracet og en sjelden paralgin forte. Du får det du ønsker av smertestillende så det er ikke noe å grue for:)

Gled deg!! Hadde planlagt KS på St.Olavs i juli, jeg, og det var en strålende opplevelse. Bare husk på å følge med når du fikk smertestillende sist, for de er litt glemske der (er nok ikke med vilje :) ).

Det er så koselig på barsel der. Tårene rant da vi dro fra sykehuset for det var som å være på en deilig ferie :)

Lykke til!!

Klem

Lykke til og gratulerer med prinsessen som kommer :-)

Bor du langt unna siden d står klar for avreise og innleggelse ?? ser du legges inn en dag før KS..

Bare jeg som lurer om alle legges inn dagen/dagene før KS, eller bare de som ikke bor i Trondheim.

Bor selv i Trondheim og skal ha KS den 17 des.

Har fått bekreftet datoen, emn ikke fått noe brev eller noe som sier noe mer, vet også at jeg skal "skrives inn" den 14, men gikk ut fra at d bare var en tur innom for og ta prøver osv.. har ikke fått brev om d enda heller..

Annonse

Hei og tusen takk:o)

Vi bor i Kristiansund så det er grunnen til at vi skal komme en dag før.

Så slipper vi å stå opp midt på natten for å kjøre:o)

Gleder oss masse nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...