AS og lillemor=) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei hei=) Jeg vet det er noen Tromsøjenter der ute?=) tenkte det hadde vært morsomt å skravle med dere. Hvor langt er dere på vei? Går dere på Bimtreff? Selv er jeg 7+3, og kunne tenkt meg å gå på treff fra i midten av januar, begynnelsen av februar eller noe=) Vet ikke hva som er vanlig, jeg? Greit om magene vises kanskje =)
Hobde Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg er med på det. Enig i at vi venter til over nyttår....er jo uansett så travelt frem mot jul. Jeg er 9+3.
Nætte;mortil2 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hei og hopp! Blir gjerne med på treff da jeg også!! Er sånn ca 9 uker, så etter nyttår vil nok passe helt flott! :)
Mammamia77 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Er i uke 9 jeg også, så et treff hadde vært flott å vært med på....etter at magen hadde begynt å vises....:-)
AS og lillemor=) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 heihei igjen=) Flott å høre at dere er gira på treff!=) Greit at magen vises, helt klart -hihi-=) Det blir spennende.. møte flere likesinnede og følge hverandre litt=) Gleder meg=)
*kuligjen* Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Hei. Jeg er også gravid Tromsøjente. Vet faktisk ikke hvor langt jeg er på vei, hatt litt trøbbel med syklusen etter en MA i høst. Men skal til gynekologen på fredag, så da får vi vel se. Kjenner jeg er veldig nervøs med tanke på at det ikke gikk så bra da jeg var på ultralyd i forrige svangerskap. Må bare tenke positive tanker. Men treff utpå nyåret høres veldig hyggelig ut
AS og lillemor=) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 hei hei der *tro&håp* Synd å høre at du hadde en MA nå i høst! Aldri gått igjennom noe slikt selv *bank i bordet*, men føler meg det i den grad jeg kan forestille meg hvordan det er! Skjønner godt at du blir nervøs mht time hos gynekologen, når du har opplevd det du har.. Grua meg fælt til UL på torsdag som var, for da skulle vi få vite om blødningene mine betydde at embryoet hadde sluttet å vokse. Fikk heldigvis en god nyhet, det hadde vokst 5 mm på 6 dager, så alt så bra og normalt ut=) Håper du får positiv beskjed du også!! Skal tenke på deg på fredag, jeg=) Ventetiden er jo egentlig værre enn " sannhetens øyeblikk".. Flott at du er med på treff utpå nyåret=) Det tror jeg kan bli trivelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå