Gå til innhold

svangerskapskløe...


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal av kløe på innsiden av lårene, på hendene og under bena på kvelden... Ifølge mamma hadde hun dette da hun gikk med meg og min søster, og jeg hadde det ikke da jeg gikk med lillemann, så i går sa hun at da var det vel jenter da ja! Hadde vært morsomt det, men skulle gjerne funnet noe som hjalp mot kløen.. Har noen råd????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff ja.. det skal jeg si det gjorde! Trodde dette var vanlig jeg, men det ser ut som at det er sjeldent, og at det kan bli alvorlig.. Så jeg håper nå da at jeg bare har litt kløe, og IKKE svangerskapskløe!!! Men takk for tips, jeg tenker ikke på å søke der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert bra. Finnes jo forskjellige grader, og den mest alvorlige er sjelden. Venninna mi fikk den mest alvorlige graden og måtte følges tett opp, men det gikk bra med både henne og barnet. Greit med en tur til legen bare for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg også! klør helt sinnsykt, hvertfall når jeg først begynner! er små "kuler" å kjenne, ser ut som når man har brent seg på brennesle.. tips til hva man kan gjøre for å dempe det litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har også slike små kuler der jeg klør!! Er til å bli vannvittig av!! Mannen min holdt på å klikke i går for jeg bare snurra og virra i senga og hadde det fælt, og så kunne han ikke hjelpe meg... Skal til 1 svangerskapskontroll på tirsdag så får ta d opp da!!

I går smurte jeg MASSE apo base på der det klødde, etter å ha pintes lenge, og det dempet det litt, men ikke mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg og har så smått begynt å klø litt. Virker som om jeg har noe utslett på siden av leggen og litt på overarmene....

 

Håper det ikke utvikler seg, men skal holde øye med det, kanskje vanskelig å la vær.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sliter enormt med å la vær å klø når det først har begynt.. Og så er det så innmari idiotisk at det begynner å klø sånn rett før jeg skal legge meg!!!!!! Det koster mye å ligge å tenke at jeg ikke må klø ja...

 

Lykke til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...