Gå til innhold

hvor tidlig testet dere positivt og når merket dere tegn?


27dager

Anbefalte innlegg

har vært gravid 2 ganger før (en sa, en jente på 1 år) og lurer på om jeg er gravid igjen. litt vondt i brystene og murring i magen . men, husker ikke at jeg kjente noe så tidlig forrige gang(skal ha mens rundt 26).

 

så når teste dere positivt og når kjente dere noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

testet pos. 5 dager før ikm

fikk dritvondt når jeg sto å prøvde å klemme melk ut av brysta i dusjen... da var jeg ganske sikker. sluttet å amme i april så...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen igjen etter forrige fødsel i juni, hadde den en gang og ventet på å få den igjen siden det var en måned siden sist. Vi hadde ubeskyttet sex en! gang fordi jeg visste jo at mensen kom. Da den ikke var kommet etter to dager, visste jeg at jeg var gravid. Bare visste det. Fikk økt utflod og var rar i kroppen og alt smakte anderledes. Da var jenta mi 5 mnd, så vi får to tette.

 

Med nr to merket jeg det omtrent samtidig med at jeg ble gravid. Ble kvalm og rar fra første stund. Og de sier at en ikke kan merke noe før egget har festet seg. Ikke sikkert at du er gravid for det. Testen virker på meg tidlig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg merka var ømme bryster utover det som er vanlig ved pms, og at jeg fikk flere kviser enn vanlig

Jeg er nå 5+5 uker på vei, og har ikke noen særlige tegn ennå, bortsett fra uteblitt mens, ømme bryster, og humørsvingninger

Ikke kvalm eller hyppig vannlating ennå

Noen som forresten vet når disse plagene normalt starter(kvalme og hyppig vannlating)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...