Gå til innhold

I morgen19 Nov kommer Kaia-Benedicte!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

I morgen kl 0545 bærer det nedover til Fredrikstad sykehus.. Har fått beskjed om å møte opp kl 0700. Jeg skal ha ks jeg da, og det er en rar følelse kan jeg love dere, å vite hvilken dato man får babyen sin på.. Men kl når jeg blir tatt veit jeg ikke, kan jo bli utsatt hvis det kommer akutt operasjon. Så jeg kan risikere å gå der nede å vente i mange timer før noe skjer..

Jeg veit at å føde vanlig er det beste får både meg og babyen, men jeg må innrømme at hvis ho har snudd seg nå og jeg blir sendt hjem igjen blir jeg skuffa (gleder meg så ille til å se ho).

Er det fler her inne som har opplevd å ha planlagt ks p.g.a sete eller tverr også når dere har kommet til sykehuset har dere fått beskjed om at babyen har snudd seg og blir sendt hjem igjen??

Så dagen i dag skal jeg bruke på å gjøre noe husarbeid så ikke det blir så mye for samboeren min når jeg er på sykehuset.. Er ikke lett med 3 små i huset + alt husarbeidet..

Tror ikke timene kommer til å gå så fort i dag, og tror ikke det blir så mye søvn i natt heller..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10936769-i-morgen19-nov-kommer-kaia-benedicte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

masse masse lykke til imorn :):):) tenk deg du skal bli mamma imorn :):):) jeg og vil!!!!!!!men må smøremeg med tålmodighet 10 dager p overtid så her tar vi oss "god" tid virker det som!

lykke til og ha en super dag idag

Annonse

Tusen takk alle sammen..

I hele dag har jeg mått finne på ting å gjøre for å få tiden til å gå..

Så nå er bagen nesten ferdig pakka, har kun igjen ting til dusj og stell, og det tar jeg når jeg er ferdig med dusjen i morgen..

Så resten av kvelden skal jeg kose meg med mannen min, og nå kom han inn med varm kakao til meg.. mmmmmmmm..

Ønsker dere alle masse lykke til videre alle sammen.. Tenker på alle som er er inne...*********************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...